مرجع خبری رئال مادرید: تمایل رئال مادرید به جذب ارلینگ هالند و جیدون سانچو از دورتموند، همه را یاد رابطه خوب رئال مادرید با فوتبال آلمان در طول تاریخ می اندازد.

داستان از دهه هفتاد و ستارگانی نظیر نتزر، برایتنر و اشتیلیکه آغاز شد. در همان زمان ها بود که رئال مادرید دوئل های داغ و جذابی در اروپا با بایرن مونیخ ، هامبورگ و مونشن گلادباخ داشت. در دهه هشتاد، برند شوستر ببه رئال مادرید و دسته پنج کرکس ملحق شد. عد از آن نوبت بودو اییلگنر بود که درون دروازه رئال قرار بگیرد و به هفتمین قهرمانی چمپیونزلیگ کمک کند. چند سال بعد متزلدر آلمانی به رئال آمد که البته دوران بی حاشیه و کم سر و صدایی داشت. متزلدر در شالکه نقش مترجم و همراه را برای رائول داشت. آلمانی های رئال مادرید در قرن 21 با خدیرا، اوزیل و در نهایت کروس اوج گرفتند.

البته در سالهای اخیر حضور قرضی محصولات آکادمی رئال در فوتبال آلمان هم مورد توجه بوده است: دنی کارواخال تجربه ارزشمندی در لورکوزن کسب کرد و به رئال برگشت تا جایگاهش در رئال به عنوان دفاع راست تثبیت کند. وایخو در آینتراخت فرانکفورت و خوسلو در هوفنهایم برخی دیگر از این نمونه ها بودند.

در سال 2014 ، کروس از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و در همان زمان ژابی آلونسو راهی آلیانس آرنا شد. در سال 2017 ، خامس رودریگز برای دو فصل قرضی به بایرن مونیخ پیوست. در حال حاضر نیز اودریوزولا قرضی ار رئال مادرید به بایرن رفته است.

اشرف حکیمی مراکشی دو فصل به صورت قرضی از رئال به دورتموند رفت و حالا قرار است که برگردد تا تجربه موفق کارواخال تکرار شود. از سویی رئال مادرید شرایط اوپامکانو مدافع میانی فرانسوی لایپزیش را هم دنبال می کند.