مرجع خبری رئال مادرید : دیمیتار برباتوف بازیکن بلغارستانی اسبق منچستریونایتد و تاتنهام در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

هازارد:” به نظرم تاثیر بسیار مهمی در رئال مادرید ایجاد خواهد کرد. در حالی که رقابت برای لالیگا فقط میان دو تیم انجام می شود به نظرم رئالی ها فرصت بزرگی برای کسب قهرمانی دارند به خصوص حالا که هازارد در بهترین شرایط قرار دارد. تقریبا یک سال است که در رئال مادرید بوده و حالا وقتش رسیده تا یک بازی عالی داشته باشد و خودش را ثابت کند. وقتی او بدرخشد، هم تیمی هایش هم خواهند درخشید و همه نفع می برند. باید کاری مشابه کاری که در چلسی می کرد را انجام بدهد: پرس کند، گل بزند، پاس گل بدهد. مهم است که با اعتماد به نفس ظاهر شود. او در مورد مصدومیت ها خوش شانس نبود اما باید صبور باشیم. او دوباره به همان هازاردی تبدیل می شود که قبلا می شناختیم.”

بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی:” رئال مادرید برتری کوچکی خواهد داشت چرا که زودتر از سیتی تمریناتشان را از سر گرفته اند. به طور مثال به نظرم بایرن شانس زیادی برای قهرمانی دارد چرا که چند وقتی است که بازیهایشان انجام می شود. البته گاهی در یک بازی چمپیونزلیگی فرقی ندارد که چقدر بیشتر بازی کردی بلکه همه چیز به تمرکز و اعتماد به نفست بستگی دارد. باید آماده بررسی شرایط باشی.”

لوکا یوویچ:” ما بالکانی ها گاهی اوقات روش متفاوتی داریم اما امیدواریم که بیش از هر چیزی روی مسئله ای که برایش اهمیت دارد، تمرکز دارد: آماده باشد و ثابت کند که رئال مادرید زمانی که برای خریدنش هزینه کرده،  کار درستی انجام داده است. حقیقت این است که ممکن است که تا پایان فصل بازی نکند و در مورد مصدومیت ها بدشانسی هایی داشته باشد. از سویی نتوانسته چیزی که در آینتراخت فرانکفورت ارائه داده بود را تکرار کند. اما اصرار می کنم که او یک سرمایه گذاری برای آینده است. این شرایط مشکلی است چرا که دچار  مصدومیت شده و این از نظر ذهنی شرایط سختی است. اما باید مثبت نگر باشد و روی فصل آینده تمرکز کند.”