مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو در بخشی از مصاحبه اش با مارکا تائید کرد که در ماه های اخیر با مصدومیت بازی کرده است.

وی گفت :” مسلما با مصدومیت بازی کردم . مشکل بود اما در سطح باشگاهی همه چیز خوب پیش رفت. در تیم ملی پرتغال شرایط مشکل تر بود. نمی شود همه چیز همیشه خوب پیشبرود. از اتفاقتی که پیرامون مصدومیتم رخ داد درسهای زیادی گرفتم اما پشیمان نمیستم. در رئال بازی کردم ، باشگاهی که به من پو می پرداخت و همه چیز به من داده بود. پرتغال نیز میهن من است.”

وی در مورد بهترین خاطره خود از سال 2014 گفت:”از نظر فردی و تیمی سال پر افتخاری بود اما اگر به شش هفت سال اخیر نگاه کنیم می بینیم که همیشه یک جور بوده ام. امسال عناوین فردی و تیمی زیادی بردم و این یک سال رویایی بود.”

رونالدو در مورد مقایسه ن تیم امسال و پارسال گفت :” آخر فصل معلوم می شود که تیم امسال بهتر بوده است یا تیم پرسال . می توان 40 بازیکن خرید و هنوز یک تیم بزرگ در ختیار نداشت. نمی گویم که بازیکنانی که به رئال آمده اند درجه یک نیستند اما همه چیز در پایان فصل مشخص می شود آنجلوتی رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد . شخصیت و مربی خوبی است و عالی کار کرده است.”