مرجع خبری رئال مادرید: تصمیم رئال مادرید مبنی بر اعتماد به بازیکنان جوان کم کم نتیجه می دهد. در حال حاضر برخی از بازیکنان رئال مادرید در جمع گران ترین ها هستند. بازیکنانی نظیر والورده، اودگارد، اشرف در سالهای اخیر درخشان ظاهر شده اند و خودشان را ثابت کرده اند.

در حقیقت پنج بازیکن رئال مادرید در میان 20 بازیکن ارزشمند کل دنیا هستند. اشرف حکیمی با 54 میلیون یورو در حال حاضر هشتم است. این مدافع اسپانیایی -مراکشی از سال 2017 تا الان قیمتش یازده برابر بیشتر شده است.  فدریکو والورده نیز 54 میلیون یورو می ارزد که در ماه مارس به 60 میلیون یورو رسیده بود. رئال مادرید در ماه مارس 2015 برای خریدنش فقط پنج میلیون یورو پرداخته بود. رودریگو گوئس، وینیسیوس و اودگارد نیز 45 میلیون یورو می ارزند . رئال برای دو برزیلی 45 میلیون یورو خرج کرد اما برای اودگارد چیزی بین 3 تا 4 میلیون یورو پرداخت.

کیلیان امباپه با 180 میلیون یورو در حال حاضر ارزشمندترین بازیکن دنیاست. جیدون سانچو دیگر بازیکن مورد نظر رئال مادرید 117 میلیون یورو می ارزد. ارلینگ هالند مهاجم نروژی 72 میلیون یورو می ارزد. اوپامکانو دیگر بازیکن مورد نظر رئال در حال حاضر 45 میلیون یورو می ارزد.