مرجع خبری رئال مادرید : درست 77 سال پیش در چنین روزی رئال مادرید با نتیجه یازده بر یک مقابل بارسلونا پیروز شد تا پرگل ترین ال کلاسیکوی تاریخ ثبت شود.

رئال مادرید در بازی رفت مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر صفر باخته بود اما در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یازده بر یک پیروز شد.

در بازی رفت در زمانی که باریناگا شوتی زد که نزدیک بود دروازه بارسلونا را باز کند، داور سوت پایان نیمه اول را زد و جلوی گل رئال را گرفته بود و به همین خاطر جو بازی برگشت خیلی داغ بود. از سویی هواداران بارسا با هتاکی با رئالی ها برخورد کرده بودند. این باعث شده بود تا جو بازی برگشت داغ باشد. در واقع هواداران رئال مادرید 20 هزار سوت خریده بودند و هر بار که بارسا صاحب توپ می شد، صدای دیوانه وار سوتها در ورزشگاه ایجاد می شد.

رئال مادرید در نیم ساعت اول سه گل زد و تا پایان نیمه پنج گل دیگر را زد تا کار را نهایی کند. رئال بدین ترتیب در یک نیمه با نتیجه هشت بر صفر جلو افتاد. جشنواره گل ادامه پیدا کرد تا این که رئال با نتیجه یازده بر یک پیروز شود. باریناگا چهار برد، پرودن سه بار، آلونسو دو بار و آلسوا و بوتیا هر کدام یک بار گلهای رئال را به ثمر رساندند و مارتین تک گل بارسا را زد.

این بازی اما تبعات سنگینی داشت و باعث جنگ مادریدی ها و کاتالان ها شد. موردی که به بیرون زمین فوتبال کشیده شد و در نهایت مدیران هر دو تیم رئال و بارسا استعفا دادند. رئال در فینال مقابل بیلبائو باخت و قهرمان نشد هر چند که اتفاق مهم این بود که بعد از آن بازی سانتیاگو برنابئوی اسطوره ای مدیر رئال مادرید شد تا تاریخ باشگاه را عوض کند.