مرجع خبری رئال مادرید : در حالی فصل برای رئال مادرید از سر گرفته می شود که یکی از چالش های جدی این است که زیدان چگونه ترکیبش را می چیند. اگر قرار به استفاده از سیستم 2-4-4 باشد، از شش هافبک تیم چهار تا بازی می کنند اما اگر قرار به استفاده از سیستم 3-3-4 باشد رقابت برای پست بال راست در کنار هازارد و بنزما خیلی داغ است. اما رقابت خط هافبک را مرور می کنیم.

کاسمیرو با 3120 دقیقه بیشترین دقایق را داشته است. زیدان نمی خواهد به او استراحت بدهد و البته گزینه ای هم جز او ندارد هر چند که طبیعتا در زمان هایی که بازی بر وفق مراد باشد می تواند استراحت کند. البته نباید فدریکو والورده را هم فراموش کرد که فصل بی نظیری داشته و نیمکت نشین شدنش منطقی نیست. او در بازی رفت با ایبار اولین گلش در رئال را زده بود.

از سویی دیگر کروس قرار دارد که در این فصل شرایط عجیبی داشته است. زیدان گاهی او را فیکس می کند و گاهی نیمکت نشین اما بازیکن آلمانی در این فصل به روزهای خوبش برگشته و پاس گلش در ال کلاسیکو این را نشان داد. به هر صورت می توان حتم داد که جایگاه کروس در رئال تثبیت شده نیست. شرایط مودریچ هم همین است. بازیکن کروات نهایتا یک سال دیگر در رئال مادرید خواهد بود و  وقت رفتنش رسیده است. مودریچ در این فصل با 1904 دقیقه نهمین بازیکن تیم از نظر دقایق بوده است. خودش  می داند که به خاطر بالا رفتن سنش نقش کمرنگ تری داشته اما زیدان همچنان به او باور دارد.

ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی در بازیهای مهم فصل فیکس بوده است. به طور مثال او در بازی با سیتی فیکس بود و گل زد و در ال کلاسیکو نیز در ترکیب قرار داشت.زیزو به او کاملا اعتماد دارد. نفر ششم خط هافبک خامس رودریگز است که بعید است که زمانی نصیبش شود. زیدان اعتقادش به او را از دست داده و در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش باید جدا شود.