مرجع خبری رئال مادرید : قرضی های رئال مادرید نیز با پایان قرنطینه به فوتبال برگشته اند. دنی سبایوس آخرین نفری است که فردا تمریناتش را از سر می گیرد. شرایط این قرضی ها را پس از قرنطینه مرور می کنیم.

سبایوس: بازیکن آندلوسی فردا شب در مقابل سیتی و گواردیولا در ترکیب آرسنال قرار می گیرد. او قبل از وقفه اعتماد آرتتا را به دست آورده بود و به نظر می رسد که همچنان بتواند فیکس شود. در لندن همچنان روی او حساب می کنند و شانس ماندنش در فصل بعد وجود دارد.

اودگارد: مارتین فصل بسیار درخشانی داشته است. یکشنبه مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد که قطعا بازی خاصی برایش است.

اسکار رودریگز: فصل بسیار خوبی داشته است. شنبه مقابل وایادولید باز هم گل زده تا گلهایش را به عدد هشت برساند. برخی باشگاه های لالیگا برای فصل بعد او را می خواهند.

مایورال: در این فصل در لوانته شش گل زده است. قراردادش در سال 2021 با رئال به اتمام می رسد. جدا شدنش از تابستن با بند بازگشت قطعی است.

رگیلون: سرجیو فصل خوبی در سویا داشته و بازیکن مهمی در تیم لوپتگی است اما بعید است که فصل بعد به رئال برگردد چرا که مارسلو و مندی هر دو می مانند. به نظر می رسد که رگیلون باید یک فصل دیگر منتظر بازگشت بماند.

وایخو: در گرانادا فرصت دارد تا بدرخشد. اگر ناچو در نقل و انتقالات تابستانی از تیم برود شاید شانسی برای بازگشت به رئال مادرید داشته باشد.

کوبو : در ترکیب مایورکا جا افتاده است. رئال مادرید از عملکردش راضی است. او می خواهد فصل بعد قرضی به تیمی بزرگ تر برود و تجربه حضور در تورنمنت های اروپایی را به دست بیاورد.

لونین: دروازه بان اوکراینی در اوویدو ثبات پیدا کرده است. در بازگشت به مسابقات در مقابل پونفرادینا کلین شیت کرد. فصل بعد ذخیره کورتوا خواهد بود.

لوکا زیدان: فصل قابل قبولی در راسینگ داشته اما در پایان فصل قراردادش با رئال تمام می شود و به نظر می رسد که مقصدش لیگ فرانسه باشد.