مرجع خبری رئال مادرید : دیمیتار برباتوف سفیر بتفیر و ستاره سابق منچستریونایتد، تاتنهام و لورکوزن در مورد کای هاورتز بازیکن مورد نظر رئال مادرید صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” هاورتز باید رئال مادرید را نادیده بگیرد. نباید در حال حاضر به پیشنهاد رئال مادرید فکر کند. رئال مادرید باشگاه سختی است و اگر آماده نباشی ممکن است که نتیجه وحشتناکی ایجاد شود. به یوویچ نگاه کنید یا حتی هازارد و کورتوا که در شروع فصل مورد انتقاد قرار گرفتند. هواداران هنوز بیل را هو می کنند و حتی رونالدو را هم حو کردند. این از نظر من شگفت انگیز است. می تواند به رئال مادرید برود اما باید خیلی آماده باشد. هاورتز هنوز بچه است و اگر یک سال دیگر در لورکوزن بماند می تواند از نظر بدنی، تکنیکی و ذهنی بهتر شود.”

برباتوف در مورد شرایط بیل هم صحبت کرد:” مطمئنم که خیلی از هوادارانی که قبلا درون زمین او را هو می کردند، حالا در تلویزیون او را هو می کردند. شاید برای او بازی در خانه خودش بدون تماشاگر خوب باشد چرا که کسی نیست که درون زمین تو را هو کند. به نظرم مشکلشان با بیل شخصی است. حتی اگر پنج گل بزند هم مورد انتقاد قرار می گیرد. گاهی از من می پرسند که چطور ممکن است که با این همه انتقاد همچنان در آن جا بماند. شاید از چیز خاصی خوشش می آید.”