مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در شبی که نسبت به بازی مقابل سوسیه داد نمایش بسیار ضعیف تری داشت توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند و صدرنشینی لالیگا که در مقابل بتیس از دست رفته بود را پس بگیرد.

رئال مادرید نمایش چندان جالبی در سن سباستین نداشت اما روی خلاقیت فردی بازیکنانش همچون بنزما و وینیسیوس توانست بازی را با برد پشت سر بگذارد.

زیدان تصمیم گرفت که در عین ناباوری ترکیب را در مقابل سوسیه داد دگرگون کند. خامس رودریگز پس از هشت ماه در لالیگا بازی کرد که نمایش بسیار ضعیفی داشت اما زیدان 78 دقیقه او را درون زمین نگه داشت تا ریسک بزرگی را در این بازی بسیار مهم متحمل شود.

بدون تردید وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن رئال مادرید در این میدان بود که خط دفاع سوسیه داد را تا جایی که نفسش اجازه می داد، آزار داد و توانست در حالی که رئال مادرید خوب بازی نمی کرد، از دیگو یورنته پنالتی بگیرد که راموس بدین ترتیب در شروع نیمه دوم و قبل از مصدومیتش از روی نقطه پنالتی گل زد تا به گلزن ترین مدافع تاریخ رئال تبدیل شود.

بعد از آن سوسیه داد به شکل دیوانه واری حمله می کرد که گلشان هم به علت آفساید توسط داور ویدیویی مردود اعلام شد. در لحظاتی که رئال خطر تساوی را حس می کرد، باز هم بنزما روی حرکت فردی و اشتباه محرز دروازه بان حریف گلزنی کرد. کریم در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه آرامی را به مرکز دروازه زد که اشتباه مرینو دروازه بان سوسیه داد باعث شد تا گل دوم به ثبت برسد.

زیدان بالاخره رضایت داد تا تعویض ها را انجام بدهد هر چند که این اتفاق هم کمی دیر به نظر می رسید. سوسیه داد بهتر و هدفمندتر تعویض کرد و به همین خاطر یکی از گلها را جبران کرد و می توانست گل دوم را هم بزند.

به هر صورت به نظر می رسد که هواداران رئال مادرید باید از این که تیمشان برد و صدرنشین شد، راضی باشند. نمایش تیم حتی شبحی از بازی درخشان مقابل سوسیه داد هم نبود. خلاء هازارد که 90 دقیقه روی نیمکت نشست، حس می شد. قطعا هواداران امیدوارند که مصدومیت راموس جدی نباشد چون با وجود آسان بودن بازیهای پیش رو خیلی مهم است که کاپیتان درون زمین باشد.

قطعا اگر زیدان تعویض های بهتری انجام می داد و ترکیب بهتری می چید، هواداران لحظات استرس زای پایانی را تجربه نمی کردند و  رئال می توانست در مقابل سوسیه داد ضعیف شده پیروزی آسان تری را کسب کند اما به هر صورت نیمه پر لیوان را یک برد ارزشمند و سه امتیازی تشکیل می دهد که باید از ان لذت ببریم.