مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در این فصل در مقابل تیم های بالای جدول لالیگا خوب کار کرده و مقابل پایین جدولی ها امتیاز از دست داده است.

در حقیقت رئال مادرید در زمین تیم هایی همچون سوسیه داد، سویا و ختافه پیروز شده و در زمین بارسلونا، اتلتیکو، ویارئال و والنسیا کار را با تساوی به پایان رسانده است.

رئال هنوز در خانه میزبان ویارئال و ختافه نبوده اما بارسلونا، اتلتیکو، والنسیا ، سوسیه داد و سویا را در برنابئو مغلوب ساخته است.

سه شکست رئال در لالیگا مقابل تیم های پایین جدولی بوده است : مایورکا که در رتبه هجدهم است، لوانته که در رتبه یازدهم جای گرفته و بتیس که در رتبه چهاردهم است. وایادولید در رتبه پانزده مو سلتا در رتبه شانزدهم نیز در برنابئو امتیاز گرفته اند. به همین خاطر رئال باید خیلی مراقب تقابل با دو تیم پایین جدولی مایورکا و اسپانیول در روزهای آینده باشد. رئال در آخرین هفته لالیگا نیز به مصاف لگانس می رود که در رتبه بیستم حضور دارد.

زیدان در 202 بازی روی نیمکت رئال مادرید در استادیو مهای بزرگی نظیر المپیک رم، نیوکمپ، کالدرون، سن پائولو، سن مامس، وستفالن، پارک دو پرنس، تورین، سن سیرو ، میلنیو یا المپیک کیف برنده شده است. زیدان یک بازی در زمین سیتی داشته که کار را با تساوی به پایان رسیده و حالا وقت انتقام گرفتن است.