مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک در مورد هازارد و کورتوا صحبت کرد.

هازارد :” او خودش را به کل رئالی ها و کل هواداران رئال مادرید ثابت کرده است. او آماده است تا هر بازیکنی را به جلو حرکت ببرد. پس از ماه ها بازی نکردن حضورش مهم است. در بهترین لحظات فوتبال خود قرار دارد. تجربه کافی را دارد تا رهبری پروژه ای نظیر رئال مادرید را به عهده داشته باشد. او نشان داده که چه بازیکنی است. در تیم ملی بلژیک هم دقیقا همین است. در هر لحظه با خونسردی بالایی حاضر می شود. سعی می کند که ریسک کند و در حکرات نفر به نفر حضور داشته باشد و همیشه  استعداد بالای خود را نشان می دهد.”

اخیرا با هازارد صحبت کردی؟ حالش خوب است. اعتماد به نفس بالایی دارد و با تمرکز ظاهر می شود. مقابل ایبار دیدم که خیلی شاد بازی می کرد. از ناحیه مورد عمل ضربه خورد اما با آرامش واکنش نشان داد. بازیکنی است که کیفیت  فنی بالایی دارد تا تفاوت ایجاد کند. اگر به عقب نگاه کنیم تصمیم های درستی گرفته است. کادر پزشکی رئال شایسته احترام است  چرا که با موفقیت از مصدومیت گذشت. ادن خوشحال است، امید بالایی دارد و می داند که تا آخرین لحظه باید برای لالیگا تلاش کند.”

گذشت یک سال از پیوستن هازارد به رئال:” پیوستن هازارد به رئال مادرید خیلی زیبا بود. امروز در مورد بازیکنان صبر وجود ندارد. در نسل مدرن صبر وجود ندارد. رابطه اش با رئال مادرید قطعا نتیجه می دهد. اولین بار را به خوبی به یاد دارم، بعد از بازی مقابل برزیل در جام جهانی می دانستم که به رئال ملحق می شود اما یک سال طول کشید تا این اتفاق بیافتد. ادن البته در آن سال تمرکزش را روی چلسی گذاشت و قهرما نلیگ اروپا شد. او بسیار حرفه ایست و با صبر کار می کند. روند حضورش در رئال خیلی زیبا بود. پس از هشت سال حضور در چلسی با افتخار به رئال ملحق شد. او دوره موفقی در چلسی داشت.”

کورتوا:” تعیین کننده بوده است. بازیهایش از مزان بازگشت مسابقات را دیده ام و امتیازات را به رئال دیده است. قبلا در تیم ملی بلژیک به این کارهایش عادت داشتیم. حضور در رئال دوره مشکلی برای اوست و رویایی است. سعی کرد که از نظر ذهنی آماده باشد. او با وجدان آرام و ارامش کار خود را کند و با نیازهای رئال مادرید هماهنگ شد.او حالا توپهای مهمی نظیر حرکت رودریگو مقابل والنسیا را دریافت می کند و در رئال تاریخ سازی خواهد کرد.”