مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل مایورکا با گل وینیسیوس و ضربه کاشته راموس توانست یک پیروزی ارزشند دیگر مقابل مایورکا به دست بیاورد.

در حقیقت هر چند که مایورکا به لطف خلاقیت کوبو توانست خط دفاعی رئال مادرید را آزار بدهد اما مجموعا رئال مادرید تیم برتر میدان بود و توانست چهارمین برد پیاپی خود را کسب کند و صدر جدول لالیگا را حفظ کند.

زیدان در اقدامی غیرمعمول از چهار مهاجم در ترکیبش استفاده کرد که هر چند که این روش در ابتدا مایورکا را گیج کرد و باعث موقعیت هایی شد که از دست رفت اما مجموعا نمی توان گفت که این ساختار چندان موثر نبوده است. گرت بیل باز هم موفق نبود تا به رکورد سه گل در 20 بازی برسد و با آمار وحشتناک 0.15 گل زده در هر بازی فصل تاسف بار خود را ادامه بدهد.

سیستم جدید چندان برای هازارد هم خوشایند نبود و بازیکن بلژیکی نمایش خوبی نداشت. وینیسیوس اما برای دومین بازی پیاپی موثرترین و انرژیک ترین عنصر هجومی تیم بود که یک گل زد و حداقل دو گل دیگر هم می توانست بزند که بدشانسی و تیرک روندش را متوقف کردند.

رئال مادرید در این بازی توانست کلین شیت دیگری را داشته باشد و تیبو کورتوا به جایزه زامورا نزدیک شد. رئال مادرید حالا هفت فینال دیگر تا قهرمانی پیش رو دارد و اگر 21 امتیاز پیش رو را بگیرد، قهرمانیش قطعی است.