مرجع خبری رئال مادرید : اسپانیول در حالی یکشنبه از رئال مادرید میزبانی می کند که فصل وحشتناکی داشته است. آنها از 31 بازی فقط برد داشته اند و بقایشان در لالیگا تقریبا غیرممکن است. این تیم از نظر روحی کاملا به هم ریخته است و

اسپانیول پس از شکست مقابل بتیس شرایط بسیار بدی دارد. آنها فقط 24 امتیاز از 93 امتیاز ممکن را گرفته اند. نقشه نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان گذشته وحشتناک بود. از فروش بورخا ایگلسیاس و هرموسو 40.5 میلیون یورو درآمدزایی کردند اما حتی نیمی از ان را هم خرج خریدها نکردند. روبی سرمربی آنها جدا شد و به بتیس رفت تا با این تیم بدرخشد و به داوید گایگو اعتماد کردند که عملکرد خوبی نداشت و البته مدیران هم در موردش صبور نبودند. آنها در این فصل با سه مربی مختلف کار کرده اند : گایگو، ماچین و ابلاردو که هر کدام سبک متفاوتی داشتند اما هیچ کدام نتیجه نگرفتند. به جز چند نتیجه مقطعی نظیر مساوی مقابل بارسا و پیروزی در زمین ویارئال بقیه نتایجشان ضعیف بود.

آنها در زمستان بالاخره به سراغ خرید رفتند و رائول دی توماس، امباربا، کابررا و اولازابال را خریدند که تا حدودی موثر بود امادوباره تیم دچار افت شد.