مرجع خبری رئال مادرید : فلیکس برادر تونی کروس خاطره جالبی از مست کردن هافبک رئال مادرید پس از شکست در ترکیب بایرن مونیخ مقابل چلسی در فینال چمپیونزلیگ 2012 ید کرد.

وی اظهار داشت :” در شب شکست مقابل چلسی در فینال چمپیونزلیگ 2012 ، تونی از شدت ناراحتی مشروب می نوشید. آن قدر نوشیده بود که نزدیک بود به دکتر اورژانس نیاز پیدا کنیم!”

کروس خودش در این باره گفت :” این اتفاق خوبی نبود اما حداقلش این است که به خاطرش دلیل داشتم. یادم است که همسرم جسی گفت که نبایداین کار را انجام بدهیم چرا که اگر خبرش پخش شود، جنجال بزرگی درست می شود. هیچ راه دیگری برای کم کردن درد شکست نداشتم. در نهایت خودم به پزشک زنگ زدم چرا که فکر کردم شرایط بدتر از این نمی شود.”

کروس همچنین گفت که در شب دیگری به همراه برادرش و استفان راینارتز بازیکن اسبق لورکوزن مدام با هم تکیلا می نوشیده اند چرا که حس می کردند که خیلی خوش می گذرد اما فردایش پشیمان شده اند. کروس از ان شب به بعد تصمیم گرفته است که دیگر مشروب ننوشد. خودش می گوید :” تقصیر من بود که فردایش حالم بد شده بود. بعد از ان به این نتیجه رسیدم که نوشیدن الکل هیچ نتیجه خوبی ندارد. بعد از ظهر ان روز دیگر نمی خواستم به تکیلا نگاه کنم و بعد از ان دیگر مشروب را کنار گذاشتم. اصلا از این بابت ناراحت نیستم و دلم هم برای نوشیدن تنگ نشده است.”