مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی سخت و یک بر صفر مقابل اسپانیول توانست با دو امتیاز برتری نسبت به بارسلونا صدرنشین لالیگا شود.

در حقیقت رئال مادرید حالا از شش بازی بعدی خود فقط 16 امتیاز می خواهد تا قهرمان لالیگا شود. تیم زیدان اگر انسجام دفایع خود را حفظ کند و گل نخورد به نظر می رسد که قهرمانی در لالیگا هدفی در دسترس است.

گل رئال مادرید روی خلاقیت فردی بی نظیر و پاس پشت بنزمای بنزما و ضربه کاسمیرو در موقعیت دروازه خالی در اواخر نیمه اول به ثمر رسید تا رئال مادرید در زمانی که به عنوان “گلدن تایم” شناخته می شود گلزنی کند و خیالش را راحت کند.

رئال مادرید پنجمین برد پیاپی خود بعد از قرنطینه را کسب کرد در حالی که بارسلونا از پنج بازی خود فقط یازده امتیاز گرفته است و به همین خاطر برتری دو امتیازی قبل از قرنطینه را با عقب ماندگی دو امتیازی عوض کرده است.

به نظر می رسد که گاسپارت و سایر بارسایی ها حق داشتند تا ضجه بزنند که لالیگا از سر گرفته نشود  چرا که می دانستند در صورت شروع دوباره مسابقات جام را به حقدار واگذار می کنند. حالا رئال مادرید با پنج برد و یک تساوی از شش بازی بعدی می تواند قهرمان لیگ شود.