مرجع خبري رئال مادريد : هر چند که بی ادعا هستیم اما سیاه بازی و دغل کاری را نمی توانیم بپذیریم. پس به تنها راه موجود که درد و دل با هواداران است پناه می بریم. خودتان بخوانید تا متوجه شوید:

در ماه های اخیر مذاکرات زیادی با چهره های سرشناس کشور داشتیم تا آنها را به کانون گرم هواداران رئال در جشن پنج سالگی مرجع خبری رئال بیاوریم. بسیاری از چهره ها به دلایل مختلف نتوانستند ما را همراهی کنند. از بازیگری که عازم سفر بود گرفته تا اغلب بازیکنان لیگ برتر که باید این هفته بازی می کردند تا حتی کشتی گیرها و والیبایست هایی که عازم اردوهای خارج از کشور بودند. برخی نیز اعلام کردند که تمایل ندارند در چنین مراسمی حاضر باشند که نظر آنهاست و احترام به آن واجب.

اما در نهایت با مورد عجیبی مواجه شدیم. مدافع تیم ملی ایران پس از تماس ما در ابتدا از حضور در این مراسم استقبال کرد اما منوط به تامین شرط برخی خواسته های مالی. مرجع خبری رئال پس از رایزنی با اسپانسرها راضی به تامین خواسته های وی شد. همه چیز روبراه پیش می رفت ،برنامه بر اساس حضور این مدافع چیده شده بود و حتی تندیسی نیز برای او سفارش داده شده بود اما در حالی که کمتر از 24 ساعت تا آغاز مراسم مانده بود و به ناگهان نظر این بازیکن برگشت و گفت که برنامه اش نامشخص است! پس از تماس های مکرر با این بازیکن کاملا می شد مزه دهان او که افزایش خواسته های مالی او بود را فهمید. اتفاقی که برای بازیکنی که صفرهای قراردادش را به سختی می توان شمرد عجیب به نظر می رسید.

حالا در فاصله ای اندک تا آغاز مراسم استرس در اوج خود بود. یا باید پیشنهاد بیشتری روی میز او قرار می گرفت یا قید چنین اتفاقی زده می شد که مرجع گزینه دوم که حفظ شرافت خود بود را ترجیح داد.شنیده ها و پرس و جوهای مرجع خبری رئال نشان می دهد که این مدافع پیش از این نیز سابقه چنین حرکتی را برای حضور در مراسم های دیگر داشته است و یازارگرمی را تا آخرین لحظه ادامه داده است. به نظر می رسد که شگرد او همین است که دست مسئولین مراسم ها را در پوست گردو می گذارد تا نه راه پس داشته باشند و نه راه پیش!

این مدافع چند ماه پیش در یک برنامه تلویزیونی علنا به رئال مادرید ابراز تمایل کرده بود و به تمسخر مسی پرداخته بود. مرجع خبری رئال گمان می کرد که آن حرفها از ته دل این بازیکن بوده است و مسئولان سایت سخت تلاش کردند تا رضایت وی را جلب کنند تا او هم به عنوان یک رئالی در جمع هواداران باشد اما … به نظر می رسد که “خود غلط بود آن چه می پنداشتیم!”