مرجع خبری رئال مادرید : امتیاز دادن های پیاپی بارسلونا مسیر لالیگا را برای رئال مادرید هموار کرده است اما حقیقت این است که زیدان می داند که نباید هیچ چیز را دستکم بگیرد . زیزو به خصوص در دوران بازی بارها در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای قهرمانی لیگ هموار است دچار غفلت شده و خودش به همین خاطر به تیمش تذکر داده که چیزی را شوخی نگیرند.

به طور مثال در سال 2000 و در زمانی که زیدان هنوز در یووه توپ می زد، تورینی ها برای قهرمانی لیگ باید با میلان با شوچنکو، اینتر با رونالدو و لاوزیو با میهایلوویچ، ندود و سیمئونه رقابت می کردند.در آن زمان لالیگا هجده تیمی بود. تا هفته 31 یووه با پنج امتیاز برتری نسبت به لاتزیو صدرنشین بود. اما آنها در حالی به هفته آخر رسیدند که دو امتیاز برتری داشتند و با تساوی قهرمان می شدند. در آن شب اما لاتزیو مقابل رجینا پیروز شد و یووه مقابل پروجا باخت تا در هفته آخر قهرمانی از دست برود.

زیزو تجربه تلخ دیگری هم در دوران بازی در رئال مادرید دارد. در سال 2004 رئال مادرید با هدایت کی روش پایان فصل وحشتناکی داشت. تیم در اروپا توسط موناکو حذف شد، در فینال چمپیونزلیگ شکست خورد و در ده بازی پایانی لالیگا یازده  امتیاز از دست داد و قهرمانی را تقدیم والنسیا کرد. رئال در ان سال در فاصله ده بازی به پایان با اختلاف چهار امتیاز نسبت به والنسیا صدرنشین بود و در پایان فصل با فاصله هفت امتیاز نسبت به تیم قهرمان در رده چهارم قرار گرفت!