مرجع خبری رئال مادرید : زیدان پیش از بازی رئال مادرید و بیلبائو با خبرنگاران صحبت کرد.

بیلبائو:” بازی دیگری با مشکلات بسیار است. سن مامس همیشه زمین مشکلی بوده است و شرایط را می دانیم. امیدواریم که بازی خوبی باشد و اماده هستیم.”

هازارد:” امیدواریم آماده باشد. مصدومیت هایی داشته و نمی خواهیم در موردش ریسک کنیم. امیدواریم که مصدومیتش جدی نباشد و بتوانیم قبل از پایان مسابقات او را ببینیم. سه، چهار روز از تیم دور خواهد بود و امیدواریم هر چه زودتر برگردد. شرایطش را هر روز بررسی می کنیم. فعلا چیزی نمی دانیم. فقط می توانیم بگوییم که با یک ضربه شدید مواجه شده است. پزشکان و بدنسازان بیشتر در موردش اطلاع دارند. دچار ضربه شده و به زمان نیاز دارد .مقابل اسپانیول با ضربه بازیکن حریف مواجه شد و نتوانست آماده باشد.”

پرونده دادگاه بنزما:” این یک مسئله شخصی است و  تا جایی که من می دانم روحیه خوبی دارد و مشکلی ندارد.”

فشار روی بازیکن در رئال مادرید بیشتر است یا مربی :” فشار در رئال مادرید دائمی است و همین باشگاه را بزرگ تر  می کند. همیشه همین بوده است. زیبایی این کار هم همین است.”

فصل درخشان کورتوا:” نشان داده که دروازه بان بسیار بزرگی است. نمی توانم بگویم که بهترین است یا نه. هر کسی نظری دارد. آمارش بی نظیر هستند. برایش خوشحال هستم. دروازه بانی آسان نیست.”

شرایط بدنی تیم:”همه مسائل مهم هستند. بازیهای کمی مانده است و خیلی کم بازی می کنیم. به تمرکز نیاز داریم و باید در تمرینات تمرکز داشته باشیم. جزئیات در پایان تاثیرگذار هستند.”

برگزاری بازی با بیلبائو در ساعات ظهر:” نمی دانم که چه تاثیری خواهد داشت. تمرینات عادی ما به ساعت بازی فردا نزدیک است و چیزی برایمان عوض نشده است.”

شرایط احساسی هازارد:” دوست نداریم مصدوم باشد و نتواند کارش را بکند. این برای من حس خوبی ندارد. در سال اولش است و می خواهد به تیم کمک کند و وقتی مصدوم می شود، برایش خوشحال نیستم. فکر نمی کنم که دچار ترس از مصدومیت باشد. می خواهد بازی کند. آماده بازی کردن است. این برایش مشکلی نیست. می خواهیم که صد در صد آماده باشد.”

میلیتائو:” تازه در این فصل به تیم آمده و سعی می کند در سطح راموس و واران باشد. سعی می کند خوب باشد. از میلی راضی هستم.”

قهرمانی احتمالی لالیگا:” بعد از قرنطینه نشان داده ایم که همه تلاشمان را می کنیم و بیخود خوشحال نیستیم. هنوز چیزی نبرده ایم . باید با تعهد تلاش کنیم.”

شرایط بدنی رودریگو:” خوب است. بهتر شده است و به تدریج تغییر می کند. بازیکنی خیلی خوبی است و با انگیزه بازی می کند. دوست داریم کیفیتش را ببینیم.”