مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد ستاره بلژیکی به نظر می رسد که فصل اولش در رئال مادرید را به شکل کابوس واری سپری می کند.

در حقیقت نه تنها هواداران بلکه مدیران رئال مادرید هم کم کم از شرایط وی دلخور و متعجب می شوند. بازیکن بلژیکی که سه غیبت طولانی مدت در این فصل به علت مصدومیت های مختلف داشته حالا برای دومین بازی پیاپی از لیست خط خورده است. هیچ کس در باشگاه به صورت رسمی اعلام نمی کند که چقدر از میادین دور خواهد بود هر چند که زیزو ابراز امیدواری کرده که بیشتر از چند روز غایب نباشد و بتواند به تیم کمک کند.

به هر صورت گران ترین خرید تاریخ باشگاه کم کم در مسیر تبدیل شدن به سرنوشت بقیه خریدهای گرانقیمت پرز در سالهای اخیر قرار گرفته: از کاکا گرفته تا خامس رودریگز و گرت بیل.

عجیب این که پرز در دوره دومش عملا خرید گرانقیمت موفق نداشته است. تنها خرید موفق کریستیانو رونالدو بود که البته خرید وی توسط رامون کالدرون مدیر قبلی رئال نهایی شد و پرز اگر آن را قطعی نمی کرد باید غرامت سنگینی می پرداخت.

به هر صورت اگر هازارد نتواند درمان شود و به شرایط عادی برگردد می توان گفت که فصل اولش وحشتناک بوده است. او فقط یک گل زده که برای بازیکنی که بیش از 100 میلیون یورو برایش هزینه شده آمار جالبی نیست و قطعا مدیران رئال هم از شرایط وی رضایت ندارند.