مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل بیلبائو صحبت کرد.

پیروزی کلیدی:” مهم بود که پیروز شویم و به هدفمان رسیدیم. این یکی از مشکل ترین بازیهای ما تا پایان فصل بود. بازی مقابل این حریف مشکل است. باید مرحله به مرحله حرکت کنیم. شرایط بدنی خوبی داریم و از سه امتیازی که گرفتیم خوشحالیم چرا که همچنان به بارسلونا فشار می اوریم. حالا باید منتظر بمانیم هر چند که همچنان همه چیز به خودمان وابسته است. می خواهیم این لالیگا را ببریم و انگیزه زیادی برای ورود به جریان بازی از اولین لحظه داریم. قرار نیست که همه بازیها را با نتیجه سه بر صفر ببریم.”

پنالتی ها :” فقط به سه امتیاز فکر می کنیم. لحظه پنالتی زدن را دوست دارم و به خوبی آماده پذیرش مسئولیت پنالتی ها هستم.”

گلزنی:” آمار شخصی در اولویت نیستند. می خواهیم به تیم کمک کنیم و قهرمان لیگ شویم. همین مهم است. اگر به دنبال جوایز و تجلیل های انفرادی بودم به سراغ تنیس می رفتم. برای من تیم از همه چیز مهمتر است.”

پنالتی روی  رائول گارسیا:” کمی پای رائول را لگد کردم اما باید بگویم که اصلا او را ندیدم. در آن صحنه بازی در جریان نبود و من هم او را ندیدم.”

دیوار دفاعی:” می دانستیم که باید کمترین اشتباه ممکن را انجام بدهیم و بسته نگه داشتن دروازه یک برتری است. از نظر دفاعی شرایط خوبی داریم و تعادل داریم. کار تیم فوق العاده است.”

جنجال داوری:” نه لالیگا را به خاطر داوران می بریم نه آن را به خاطر داوران از دست می دهیم. صدرنشینی ما ارتباطی به داوران ندارد. تیمی که مرتکب اشتباه می شود بهتر است به دنبال پیدا کردن ایرادهای خودش باشد و به بازکینان و ترکیب خودش نگاه کند. داوران برای کمک کردن هستند. گاهی تصمیم های درستی می گیرند و گاهی نه. فکر نمی کنم که اتفاق عمدی رخ بدهد.”

بهترین گلزن بعد از قرنطینه هستی:” خیلی خوشحالم. از نظر تیمی سه امتیاز را کسب کردیم که بسیار کلیدی بود. از نظر شخصی سعی می کنم که به تیم کمک کنم که این اتفاقی خوشایند و انگیزه بخش است. شرایط روحی خوبی داریم.”

پشت این همه پنالتی بدون اشتباه چه چیزی وجود دارد ؟” از هر لحاظ می توان بهتر شد. تلاش نامرئی زیادی وجود دارد. دوست دارم که مسئولیت را بپذیرم.”