مرجع خبری رئال مادرید : ایکر مونیاین بازیکن باتجربه بیلبائو در مورد شکست تیمش مقابل رئال مادرید گفت:” لیاقتمان کمی بیتر بود. اتفاقات هفته های اخیر را دیده ایم و می بینیم که برای چه تیمی پنالتی می گیرند. هر کسی نظری دارد. رائول به ما گفت که پایش لگد شده است. تفاوت این جا بود که صحنه آنها را بازبینی کرده اند و صحنه ما را نه. من و مودریچ با هم برخوردی داشتیم که بخشی از جریان بازی بود. یک برخورد عادی به شانه بود. چیز دیگری نبود. بازی نزدیکی بود. در نیمه اول ما بیشتر سوار بر بازی بودیم. از تلاش تیم راضی هستیم. سطح خوبی داشتیم.  در این دوئل هر امتیاز طلایی است.”

گایزکا گاریتانو سرمربی بیلبائو هم در مورد بازی صحبت کرد:” ترجیح می دهم در مورد داوران صحبت نکنم. کار داوری مشکل است. چیز زیادی برای گفتن نیست و وارد این بحث نمی شوم… صحنه رائول گارسیا را ندیدم و نمی توانم نظر بدهم. شکست خوردیم. ممکن بود که یک پنالتی دیگر به سود ما گرفته شود. وارد این بحث نمی شوم. در نهایت یک اتفاق کوچک تکلیف بازی را تعیین کرد.فوتبال همین است. چیزی عوض نمی شود و اعتراض کردن چیزی را عوض نمی کند. روی بازی بعدی مقابل سویا تمرکز داریم. بازی خیلی نزدیکی بود. در نیمه اول دو موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم. تیم خوبی داریم. تا پنالتی همه چیز خوب پیش رفت. از تلاش بازیکنانم خرسند هستم.”

دنی گارسیا بازیکن بیلبائو هم در مورد  داوری صحبت کرد و گفت :” نمی توانیم بگوییم که یک خطا عمدی بوده و باید پنالتی گرفته می شده و دیگری نه. درست است که به شکل ناخواسته پای مارسلو را لگد کردم اما به هیچ وجه امکان نداشت که زودتر از من به توپ برسد و نباید پنالتی گرفته می شد. داور ویدیویی به فوتبال ضربه زده است.”

اینیاکی ولیامز دیگر بازیکن بیلبائو است که در توئیتر به صحنه خطای راموس روی رائول انتقاد کرده است.