مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد بازی با بیلبائو صحبت کرد و گفت :” پیروزی بسیار ارزشمندی بود.  شرایط تیم و شرایط جدول مثل لالیگا مهم است. می دانیم که بازی بسیار نزدیکی خواهد بود. بیلبائو تیم خیلی قدرتمندی است که با شرایط و توقعات حریف هماهنگ می شود. به خوبی فداکاری کردیم و در نهایت سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم.”

فیزیکی بازی کردن بیلبائو:”در ساختار دفاعی تیم بازیهای زیادی در بالاترین سطح وجود دارند. این چهارمین بازی بدون دریافت گل است. با بازی تیمی می توان به نتیجه رسید. بیلبائو بسیار فیزیکی بازی می کند، 90 دقیقه می جنگند، برای توپهای مختلف می جنگند. تیم ما اما با اراده و اطمینان ظاهر شد و به امتیاز دست پیدا کردیم. سرجیو باز هم در لحظه ای کلیدی یک پنالتی بسیار استادانه زد. خیلی خوشحالیم. از روند تیم خرسند هستیم. هنوز بازیهایی پیش رو داریم. به تلاش ادامه می دهیم. نمی توانیم شادی خود را کتمان کنیم.”

رئال مادرید در مسیر قهرمانی:” تیم بردهای پیاپی زیادی کسب کرده است. هفت بازی پی در پی را بردیم و این شایستگی تیم را نشان می دهد اما چیزیع وض نشده است. فوتبال را می شناسیم. بازیها خیلی نزدیک هستند. سعی می کنیم که با تمرکز سطح خود را حفظ کنیم و بازیهای باقی مانده را ببریم. هدفمان بردن بازیهاست و فعلا به آن رسیده ایم.”