مرجع خبری رئال مادرید : پنج کلید روند مهارنشدنی رئال مادرید پس از قرنطینه و هفت برد پیاپی را مرور می کنیم.

آمادگی بدنی تیم : رئال مادرید شرایط بدنی خیلی خوبی دارد. زیدان کار را به بدنسازش دوپونت سپرده و تیم نیز هر چند که از نظر بدنی در کل بازیها صد در صد نیست اما نسبت به خیلی از تیم ها شرایط بهتری دارد و همین نکته مهمی است.

هماهنگی با فوتبال جدید:رئال مادرید با نبود هواداران کاملا کنار امده است. رئال در هر چهار بازی در ورزشگاه دی استفانو و سه بازی خارج از خانه پیروز شده است. از سویی رئال مشکلی با افزایش تعویض ها به پنج ندارد و گاهی از این روش برای تغییر جریان بازی استفاده می کند. زیدان بدین ترتیب در هفت بازی از تعویض ها استفاده کرده است: 5-2-5-5-2-5-4.

قدرت ترکیب: رئال مادرید گزینه های مختلفی در خط حمله دارد که نبود یوویچ و لوکاس را در این مدت حس نکرد. در حقیقت ناچو نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است. زیزو آن قدر بازیکن در ترکیبش دارد که به خوبی از پس جبارن کمبود غایبان و مصدومان بر آمده است.

دیوار دفاعی: روند دفاعی رئال مادرید بی نظیر بوده است. رئال در پنج تا از هفت بازی بعد از قرنطینه گل نخورده است. عملکرد دفاعی بی نظیر است و تیبو کورتوا در مسیر کسب جایزه زامورا قرار دارد.

فرصت طلبی و گلزنی: رئال در این سیزده بازی هفده گل دزه که آمار چندان درخشانی نیست اما برای پیروزی در ابزهیا کفایت می کند. راموس با پنچ گل بهترین گلزن تیم است و راموس سه گل زده است.