مرجع خبری رئال مادرید : برد یک بر صفر تخصص اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه در سالهای اخیر بوده است. هیچ تیمی در لالیگا موفق تر از اتلتیکو در کسب این نتیجه نبوده است. اما به نظر می رسد که زیدان مربی فرانسوی برای کسب لالیگای امسال از همین روش بهره برده و نتیجه گرفته است.

با احتساب بازی با بیلبائو ، رئال مادرید در این فصل شش بار در لالیگا و در بازی در مقابل گالاتاسرای کار را با پیروزی یک بر صفر به پایان برده است. زیدان تا پیش از امسال در 107 بازی در لالیگا فقط یک بار با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود اما در این فصل در شش تا از 34 بازی یعنی 17.64 درصد بازیها کلین شیت کرده است.

رئال قبل از بحران کرونا در زمین سویا ، اتلتیکو و وایادولید با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. بعد از کرونا رئال در سه تا از هفت بازی خود با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است که مقابل اسپانیول، ختافه و بیلبائو این روند تکرار شده است.  در لالیگای امسال، سویا و اتلتیکو با پنج بر یک بر صفر و یکی کمتر از رئال قرار دارند.

فصل گذشته رئال مادرید سه برد یک بر صفر داشت که در بازی با اسپانیول با هدایت لوپتگی این اتفاق رخ داد و در مقابل رایو و هوئسکا با هدایت سولاری.