مرجع خبری رئال مادرید : دنیای داوری سالهاست که سعی می کند از جنجال هایی که برخی می خواهند در بیرون از زمین ایجاد کنند، دور باشند. در حقیقت انها می دانند که داور ویدیویی برای کمک آمده و هر چند که گاهی تصمیم های داور ویدیویی ممکن است جنجال ساز باشند اما آنها کاری به کار حرف و حدیث ها ندارند.

در حقیقت در هفته های اخیر مسئولان کمیته داوران ویدیویی می گویند که برخی از تیم ها برای این که به داوران فشار بیاورند حتی به تصمیم های صحیح نیز اعتراض می کنند.

کمیته داوران لالیگا در جلسه اخیرش تصمیم هایی که توسط گونزالس گونزالس داور وسط و خیل مانزانو داور ویدیوی بازی رئال مادرید و بیلبائو گرفته شده را تائید می کند. در حقیقت آنها این تصمیم ها و نحوه استفاده از داور ویدیوی در این بازی را تصمیم درستی می دانند و اعتراض ها را درک نمی کنند.

در حال حاضر احتمال این که پرونده انضباطی علیه بارتومئو و مونیاین به خاطر صحبت هایشان علیه داوران باز شود و آنها با جریمه نقدی مواجه شوند، کم نیست.

البته رئال مادرید به هیچ وجه قصد ندارد که وارد جنجال های داوری شود. در حقیقت رئال مادرید حس می کند که رفتارهای پیکه، بارتومئو، ویدال، ستین و … صرفا از روی خشم و حسادت است و بهتر است که کوچکترین اهمیتی به انها داده نشود چرا که این رئال مادرید است که در مسیر قهرمانی قرار دارد و آنها با صحبت در مورد داوران صرفا در حال عقده گشایی هستند که هر چقدر هم حرف بزنند حرفهایشان باد هوا خواهد بود چرا که این رئال مادرید است که در مسیر کسب جامها قرار دارد.