مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مسیر قهرمانی لالیگا قرار دارد. در حقیقت زیدان و تیمش فاصله چندان زیادی تا کسب جام ندارند و با دو تساوی و دو برد یا یک شکست و سه برد می تواند قهرمان لالیگا شود.

خیلی ها شاید همچنان سوال می پرسند که هنر زیدان چیست و مربی فرانسوی چه کرده است. شاید فقط کافی باشد که از آنها بخواهیم تا به عملکرد کورتوا، کاسمیرو، مودریچ کروس، فدریکو والورده، واران و مودریچ نگاه کنند و بازی آنها را با نمایش فصل گذشته شان مقایسه کنند.

زمانی که زیدان به رئال مادرید آمد، لشکری از بازیکنان شکست خورده را تحویل گرفت که هیچ شباهتی با تابستان 2018 و در زمان جدایی او از تیم نداشتند. بازیکنانی بی روحیه که در اکثر بازیها نای بازی کردن نداشتند. زیزو در یازده بازی پایانی فصل گذشته این را درک کرد.

رئال مادرید برای بازسازی خود 305 میلیون یورو هزینه کرد و می توان گفت که به جز مندی عملا بقیه خریدها هیچ چیزی به تیم اضافه نکردند.زیزو اما توانست بازیکنان ناآماده و بحران زده قبلی را به ستارگانی تبدیل کند که بهترین لحظات فوتبالی خود را با او سپری می کنند. در حقیقت استخراج بهترین عملکرد از بازیکنان همیشه یکی از تخصص های زیزو بوده و مربی فرانسوی به خصوص در مقطع پایانی فصل این را ثابت کرده است.

زیدان دوباره گارد قدیمی را احیا کرده است، هنری که نباید آن را دستکم گرفت و باید به خاطرش به مربی فرانسوی احسنت گفت.