مرجع خبری رئال مادرید : اکثر بازیهای رئال مادرید بعد از قرنطینه با حاشیه و جنجال همراه شده است. حاشیه های بازیهای رئال مادرید بعد از قرنطینه را مرور می کنیم:

بازی با ایبار : در این بازی گل اول رئال توسط داور ویدیویی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که گل سالم بوده و آفساید نبوده است.

بازی بازی با والنسیا : در این بازی آفساید ماکسی و تاثیرش روی گل والنسیا باعث شد تا قبل از این که رئال سه گل بزند ، گل رودریگو مورنو مردود شود. کارشناسان داوری این تصمیم را هم درست می دانستند.

بازی رئال مادرید و سوسیه داد : بازی پرحاشیه ای بود اما کارشناسان اکثرا تصمیم ها را درست می دانستند. پنالتی روی وینیسیوس گرفته شد، گل یانوزای به علت پر کردن آفساید و بستن دید کورتوا مردود شد و در نهایت گل بنزما هم با استپ شانه به ثمر رسید که کارشناسان البته حق را به تیم داوری دادند.

بازی با مایورکا: در این بازی به نظر می رسید که گل وینیسیوس باید به علت خطای کارواخال مردود می شده هر چند که رئال در این بازی آن قدر به حریف سر بود که نمی شود گفت این صحنه بازی را تعیین کرده است.

بازی با اسپانیول: رئال مادرید در این بازی پیروز شد اما به نظر می رسید که دیگو لوپز روی بنزما پنالتی کرد که داور ندید.

بازی با ختافه : آبی پوشان ادعا داشتند که کارواخال روی اولیورا پنالتی کرده هر چند که تصاویر چندان هم این را ثابت نمی کردند.

بازی با بیلبائو: بحث پنالتی راموس روی رائول گارسیا همچنان جنجالی است چرا که راموس کلا حواسش به بازیکن حریف نبود و ناخواسته پایش را لگد کرد و از سویی گارسیا در این صحنه کلا در آفساید بود.