مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بازیکنان مورد نظر خود را متقاعد کرده تا به پیشنهاد تیم های دیگر گوش ندهند و از سویی به پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم های خود توجه نکنند.

در حقیقت رئال مادرید از این بازیکنان خواسته است تا زمانی که شرایط عادی شود هیچ اقدامی صورت ندهند و منتظر رئال مادرید بمانند. ادواردو کاماوینگا و کیلیان امباپه در حال حاضر تا سال 2022 با رن و پی اس جی قرارداد دارند و پیشنهاد تمدید قراردا با تیم هایشان را رد کرده اند. از سویی هاورتز هم تا 2022 با لورکوزن قرارداد دارد. بایرن مونیخ از جذب وی منصرف شده است اما چلسی برای خرید او به شدت اصرار می ورزد.

رئال مادرید فعلا روی خروج بازیکنان مازاد تمرکز دارد تا از پرداخت 200 میلیون یورو دستمزد و هزینه خلاص شود.رئال می داند که در تابستان پیش رو خبری از خریدهای صد میلیونی نیست. فعلا گران ترین نقل و انتقالات تابستان مربوط به ورنر بوده که با 60 میلیون به چلسی ملحق شده است.

کمترین نگرانی رئال مادرید مربوط به هالند است. ارلینگ می خواهد حداقل یک تا دو سال دیگر در دورتموند بماند. قیمت بازیکن نروژی در سال 2022 به 75 میلیون یورو می رسد و در آن زمان خرید وی امکان پذیر خواهد بود.

رئال قبل از بحران کرونا خرید هاورتز را نهایی کرده بود اما ضررهای مالی ناشی از کرونا باعث شده تا رئال این خرید را متوقف کند. رئال از هاورتز خواسته منتظر بماند در حالی که این بازیکن پیشنهاد چلسی را به صورت جدی حس می کند.

در مورد امباپه، این بازیکن پیشنهاد تمدید با پی اس جی را رد کرده است. پیشنهاد نجومی تیم فرانسوی به سالی 40 میلیون یورو هم می رسد.  این بازیکن تا سال 2021 منتظر رئال خواهد ماند تا آن زمان انتقالش نهایی شود. کاماوینگا نیز فعلا نه با رن تمدید می کند و نه به تیم دیگری جواب می دهد چون منتظر رئال مادرید است.