مرجع خبری رئال مادرید : ده گل راموس در لالیگای امسال مجموعا 9 امتیاز به رئال مادرید داده است. شش تا از این امتیازات بعد از وقفه کرونا به دست آمده اند.

راموس ده گل در لالیگا زده که 6 تا با پنالتی بوده، یکی با ضربه کاشته مستقیم، یکی با پا و در جریان بازی و دو تا با ضربه سر. از این ده گل پنج تا برای کسب امتیازات کلیدی بودند.

گل راموس در پیروزی دو بر یک مقابل آلاوس، دو امتیاز به رئال مادرید داد. گلزنی مقابل سلتا باعث شد تا بازی مساوی شود و آن گل یک امتیاز نصیب رئال مادرید کرد. پنالتی راموس در پیروزی دو بر یک مقابل سوسیه داد، دو امتیاز به رئال مادرید داد. در دو بازی با ختافه و بیلبائو، کاپیتان از روی نقطه پنالتی گل زد که گلهایش در این دو بازی چهار امتیاز به رئال مادرید داد

این در حالیست که گلهای کریم بنزما نیز دقیقا 9 امتیاز به رئال مادرید داده اند. گل بنزما مقابل اتلتیکو، تساوی را با برد عوض کرد و دو امتیاز به رئال مادرید داد. گلش در بازی رفت با والنسیا، شکست را با مساوی عوض کرد و یک امتیاز به رئال مادرید داد. کریم تک گل پیروزی مقابل سویا را زد و دو امتیاز به رئال داد، در بازی با لوانته دبل کرد که گلهایش باعث شد تا شکست با برد عوض شود و سه امتیاز به رئال مادرید داد. در تساوی مقابل وایادولید هم کریم گل یک امتیازی را زد.