مرجع خبری رئال مادرید : داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی و بازیکن اسبق رئال مادرید در مورد لوکا مودریچ و لالیگا صحبت کرد.

رئال مادرید در لالیگا:” پس از نتایج اخیر بارسلونا، طبیعی است که شانس رئال مادرید را برای قهرمانی بیشتر بدانیم. بارسلونا از زمان شروع دوباره مسابقات روند خوبی نداشته است در حالی که رئال بازیهایش را می برد. با نگاه به جدول می توان گفت که همه چیز به سود رئال است. تیم زیدان باید مراقب باشد چرا که در فوتبال، یک صحنه ممکن است همه چیز عوض شود.”

مودریچ تا سال 2021 در رئال مادرید:”آینده اش تصمیم من نیست و به لوکا و رئال مادرید احترام می گذاریم. لوکا یک پدیده است، در سپتامبر 35 ساله خواهد شد و در کل دوران فوتبالش همه چیز را برده است اما هنوز جاه طلبی، اشتیاق و هیجان بالایی دارد. او مراقب بدنش است و همچنان فوتبالی با بالاترین سطح را درون زمین نیاز دارد. رئال مادرید به او نیاز دارد. او سعی می کند که بهترین سطحش را در رئال مادرید داشته باشد. برایم عجیب نیست که لوکا دوران فوتبالش را در رئال مادرید تمام کند چرا که می داند که چقدر باشگاهش را دوست دارد. برایم عجیب نیست که چالش دیگری را در دوران فوتبالش در نظر بگیرد. لوکا بسیار با انگیزه است و از چالش ها لذت می برد. لوکا شخصیت بسیار باهوشی دارد و بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده اش خواهد گرفت. اگر حس کند که نمی تواند در این سطح بماند، قطعا مجبور نیست که در رئال مادرید بماند.”

آیا مودریچ باید در همه بازیها حضور داشته باشد؟”به مقطعی از فصلش رسیده است که شاید نباید در همه بازیها حضور داشته باشد اما یک رقابت جو است که دوست دارد در بازیهای مهم حضور داشته باشد. برای ما در کرواسی خوب است که لوکا با 35-40 بازی در فصل اینده به جای 55-60 بازی به یوروی سال بعد می رسد. فصل آینده تقویم خیلی فشرده است که این برای همه یک چالش است.”

چه کسی لالیگا را می برد؟” در لالیگا بعد از نتایج اخیر بارسلونا منطقی است که شانس رئال برای قهرمانی بیشتر باشد. بارسلونا از زمان شروع دوباره خوب کار نکرده در حالی که رئال بازیهایش را می برد.”