مرجع خبری رئال مادرید : قرنطینه شدن یوویچ در میانه مسابقات لکه سیاه جدیدی در سال ناامید کننده مهاجم صرب است. بازیکنی که با امیدهای زیادی و با 27 گل از آینتراخت به رئال پیوست اما عملکردش در رئال درون و بیرون زمین جالب نبوده است.

یوویچ در 770 دقیقه و 25 بازی در این فصل فقط دو گل زده است. او دچار چندین مصدومیت مختلف شده که عجیب ترین مصدومیتش در دوران قرنطینه ایجاد شد، زمانی که به علت افتادن از ارتفاع در منزلش در بلگراد پای خود را شکست و به همین خاطر بعد از قرنطینه عملا کمکی به تیم نکرد و حالا هم که به خاطر شک به کرونا خانه نشین شده و نمی تواند کمکی به تیم داشته باشد.

جنجال بزرگ یوویچ در این فصل زمانی بود که در بلگراد قوانین قرنطینه را برای حضور در جشن تولد نامزدش شکست و به همین خاطر نزدیک بود که سه سال زندانی شود که در نهایت دولت صربستان از او گذر کرد.

البته یوویچ بعد از قرنطینه هم جنجال زیادی درست کرد و بدون رعایت کردن قوانین قرنطینه و بدون ماسک، با دوستانش پیک نیک زد و با ماکسیموویچ از ختافه و ساپونیچ از اتلتیکو به استخر رفت و قوانین را شکست تا او در سال اولش در رئال بیشتر به خاطر حواشی ناخوشایند بیرون زمین در یادها بماند تا درون زمین.

به هر صورت بعید به نظر می رسد که یوویچ با مشکل جدیدش در مورد کرونا بتواند تا پایان امسال کمکی به تیم داشته باشد و زیدان هم روی او حساب نخواهد کرد.