مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید و بارسلونا شکر خدا دو سبک کاملا مختلف دارند، به طور مثال تفکر دو تیم در مورد وفاداری به کشور اسپانیا کاملا متفاوت است و ارزشهای دو تیم نیز کاملا متفاوت هستند هر چند که هر دو برای اهداف مترکی می جنگند. از همین جا اما از فلورنتینو پرز می خواهم که در حملات اخیر بارتومئو، پیکه ، ویوس و ستین روابط مدیریتی با بارسلونا را کاملا قطع کند. اگر این اتفاق حالا بیافتد بهتر از فرداست و اگر دیروز می افتاد از هر حالتی بهتر است.
این اتفاق به این خاطر است که بارسایی ها می خواهند طوری القا کنند که انگار داوران به رئال سود می رسانند در حالی که نه تنها این طور نیست بلکه رئال مادرید از داوری ها کاملا ضرر کرده است و و کافی است که برای اثبات این حرف به داوری بازی رئال و بارسا در نیوکمپ نگاه کنیم. بارسایی ها تا همین چند وقت پیش ادعا می کردند که با داور ویدیویی دیگر رئال مادرید جام نمی برد اما حالا 180 درجه حرفشان را عوض کرده اند و می گویند که داور ویدیویی به رئال سود می رساند. کدام حرف شما را باور کنیم؟ نکند یک بار دیگر می خواهید بحث فرانکو را وسط بکشید؟
یک ضرب المثل قدیمی می گوید که اگر سگ بمیرد، خشم تمام می شود. دیروز به من گفتند که در حال حاضر روابط رئال و بارسا به سالی دو ضیافت ناهار ختم می شود. اما بهتر است که حتی از این کار هم خلاص شویم. مهم است که رضایت زندگی را به دیگران منتقل کنیم. رئال مادرید هر جا می رود سعی میک ند شادی را با خود ببرد در حالی که بارسلونا تیمی غم زده است که همیشه گریه می کند و همیشه بدبین است. بهتر است که فاصله اجتماعی 621 کیلومتری با آنها را حفظ کنیم تا بارسا نتواند حالت غمبارش را به بهترین باشگاه ورزشی تاریخ منتقل کند.
خوانما رودریگز