مرجع خبری رئال مادرید : آخرین جنجال یوویچ صبر من و خیلی از رئالی ها را لبریز کرده است. کاری که بازیکن صربک رده غیرقابل توجیه است چرا که او در سال اولش در رئال مادرید که تقریبا پوچ بود، اشتباهات زیادی را داشته و باعث بی اعتمادی به این مهاجم 60 میلیون یورو شده است. رئال مادرید خیلی جدی با 25 بازیکنش صحبت کرد و از بازیکنانش خواست در این هفته های مهم “لالیگای کرونا” بیش از همیشه منظم باشند و با افراد بیرونی در تماس نباشند تا خطر ابتلا به کرونا از بین برود. تیم این را درک کرد و رفتار تیم زیدان خیلی خوب بود و این به نتایج ورزشی مناسب منجر شد.

اماشگفت انگیز است که یوویچ که دو هفته پیش مرتکب اشتباه شده بود و در خانه اش در مادرید پیک نیک گرفته بود و تصویری جنجالی از خودش و دوستانش بدون رغایت فاصله گذاری اجتماعی و با آتل در پایش منتشر کرده بود. اما این پایان جنجال هایش نبود چرا که حالا خبر می رسد که دوشنبه از یکی از دوستانش که از بلگراد امده بود پذیرایی کرد که به کرونا مبتلا شده بود. حداقل این است که رئال مادرید در پروتکلش سختگیر است و یوویچ به باشگاه در این باره خبر داد. خوشبختانه تیم در روزهای دوشنبه و صبح سه شنبه تمرین نداشت و به همین خاطر یوویچ ارتباطی با هم تیمی هایش نداشت و خطر ابتلای بازیکنان به کرونا از بین رفت. نمی دانم چه می شد اگر یوویچ باعث ابتلای برخی هم تیمی هایش می شد و لالیگایی که حالا در دست ماست، در خطر می افتد.

یوویچ در زمانی که اسپانیا در شرایط هشدار بود، ریسک کرد و به کشورش سفر کرد و کاری کرد که مقامات صربستانی به صورت علنی از او به خاطر شرکت در یک جشن در بلگراد انتقاد کردند آن هم در حالی که هموطنانش در قرنطینه بودند. او قبل از بازگشت به مادرید در خانه اش از تراقع افتاد و پایش را شکست. اتفاقی نیست که این بچه این قدر جنجال درست می کند. بهتر است که از هم تیمی هایش همچون کورتوا، کارواخال ، راموس، واران، کاسمیرو، مودریچ، آسنسیو و بنزما درس بگیرد که تنها تمرکزشان حفظ آمادگی در مسیر قهرمانی لالیگاست. سال اول یوویچ در رئال مادرید یک ناکامی بزرگ بود. درست است که دقایق کمی برای اثبات خودش داشت اما با رفتاری که از او بیرون از زمین دیدم به نظرم تا همین حالا زیاد هم بازی کرده است…

توماس رونکرو