مرجع خبری رئال مادرید : اگر رئال مادرید قهرمان لالیگای 20-2019 شود نباید نقش بنزما را فراموش کرد. کریم در کنار راموس قطعا از بدنه های اصلی عملکرد رئال مادرید در این فصل بئده اند.

کریم در این فصل بازیکنی کلیدی در رئال مادرید بوده است. زیدان به او کاملا اعتماد دارد و تقریبا همیشه به این بازیکن فرانسوی فرصت داده و هیچ ذخیره ای را برای وی قبول ندارد.

بنزما در این فصل 33 بازی داشته که در 32 تایش فیکس بوده و 22 برد کسب کرده است. او 2829 دقیقه بازی کرده که بیش از بازیکنانی نظیر راموس و کاسمیرو بازی کرده است.

بنزما در این فصل در لالیگا هفده گل زده و هفت پاس گل داده است و جور عملکرد ضعیف سایر عناصر هجومی نظیر هازارد و بیل را کشیده است. کریم همچنین یازده حرکت منجر به گل را پایه ریزی کرده که از این حیث بالاتر از بازیکنانی نظیر کارواخال و کروس با هشت حرکت قرار دارد.

کریم همچنان در چهار بازی آینده در لالیگا رهبر هجومی رئال مادرید خواهد بود. او پس از یازده سال حضور در رئال با 244 گل به پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شده است و امیدوار است که در سالهای آینده به رکورد 290 گل سانتیانا و 308 گل دی استفانو یورش ببرد.