مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آلاوس شرکت کرد.

بازی فردا :” همیشه بازی مشکلی است. حریف و شرایطشان را می دانیم. بازی آسانی وجود ندارد اما آماده ایم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بازی مشکلی است اما می خواهیم برنده شویم.”

بردن لالیگا :” نمی دانیم که چه اتفاقی پیش می آید. فقط به بازی فردا فکر می کنیم. بازی مشکلی خواهد بود. فینالی دیگر است. چهار بازی مانده و انگیزه بالایی داریم. ببینیم چه می شود.”

یوویچ:” شما اطلاعات را دارید و چون که نمی خواستیم ریسک کنیم با ما حضور ندارد. امیدواریم که شرایط هر چه زودتر برگردد و به زودی به ما ملحق شود. این اتفاقات رخ می دهند. او خوشحال نیست، به خصوص به خاطر مصدویمتش. اما بازیکن خیلی خوبی است. مهاجمی است که گل می زند اما زیاد بازی نکرده است. روی او برای فصل آینده هم حساب می کنیم. می دانم که بحث های زیادی وجود دارد و ببینیم تا سال آینده چه می شود. جزئیات کوچک تاثیرگذار هستند اما به عنوان فوتبالیست خیلی خوب بوده است.”

وینیسیوس:” دکتر به من خبر داد که در تست کرونا شرایطش خوب نبوده و باید دوباره تست بگیریم. امشب نتیجه مشخص می شود. گاهی خطا در تست ها وجود دارند. مثل همیشه بر اساس پروتکل در چنین شرایططی ترجیح می دهیم که یک بازیکن تمرین نکند. امیدواریم که مشکلی نباشد و فردا به ما ملحق شود.”

هازارد:” مصدومیت داشته هر چند که ربطی به مصدومیت قبلی ندارد. فردا بدون مشکل با ما خواهد بود. امیدواریم که در چهار بازی آینده و بعد از آن در چمپیونزلیگ با ما باشد. او می خواهد با ما باشد و ترسی ندارد اما این سومین باری است که دچار مصدومیت می شود و کمی ناراحت کننده است. این جا پزشکانی هستند که اطلاعات بیشتری در مورد مصدومیت ها نسبت به من دارند و فعلا شرایط خوبی دارد. اما مصدومیت ها پس از یک بازی یا یک تمرین سخت طبیعی است.او ترسی ندراد و می خواهد به تیم کمک کند و فردا با ما خواهد بود.”

دفاع راست :” مصدومیت مارسلو جزئی است و به همین خاطر تمرین نکرد. در روزهای اینده شرایطش را بررسی می کنیم. فردا باید تست بدهد. ترکیب را مشخص کرده ام اما نمی گویم چه کسی بازی خواهد کرد.”

خامس:” می دانید که چه اتفاقی افتاده و مشکلی نیست. حرفی که زدیم بین خودمان می ماند. خودتان لیست را خواهید دید. کل بازیکنان در این جا هستند تا تمرین کنند و سعی می کنیم بهترین تلاش خود را داشته باشیم.”

بارسلونا:” همه بازیهایشان را می بینم چون فوتبال را دوست دارم اما در مورد سبک بازی حریفان نظرین می دهم.”

آسنسیو:” خوب است اما مثل همیشه مصدومیتی طولانی داشته است. خوب و با ثبات تمرین کرده است و سعی می کنیم که با دقت در مورد بازیها و ترکیب ها تصمیم بگیریم اما از او و شرایط بدنیش راضی هستیم.”

تمدیدها:” سوال خوبی است اما من نمی توانم در مورد بحث های درونی چیزی بگویم. چهار بازیکن در سال آینده قراردادشان تمام می شود و این را می دانیم. اما بحث ها بین خودمان می ماند و بینیم در پایان فصل چه خواهد شد. اما سوال خیلی خوبی پرسیدید.”

لالیگا:”هنوز چیزی نبرده ایم. چهار بازی مانده و فردا فینالی دیگر داریم. متاسفم که باید این حرف را تکرار کنم اما چاره دیگری نداریم و باید به کاری که کرده ایم ادامه بدهیم.”

واران:” کاملا ریکاوری کرده و با ما خواهد بود. دوست ندارم روی بازیکنان ریسک کنم. رافا کاملا ریکاوری کرده و فردا با ما خواهد بود.”