مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پنالتی بنزما و گل دیگری از آسنسیو در مقابل آلاوز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

رئال مادرید با کسب هشتمین برد پیاپی خود حالا به اندازه شماره محبوب زیدان یعنی فقط پنج امتیاز از سه بازی آینده می خواهد تا قهرمان لالیگا شود. رئال مادرید اگر گرانادا را در بازی دوشنبه شکست بدهد آماده جشن قهرمانی خواهد شد چرا که در دو بازی همزمان پایانی فقط به دو امتیاز نیاز خواهد داشت.

رئال مادرید زیدان بعد از قرنطینه مهارنشدنی است. به نظر می رسد که با روند مهارنشدنی زیدان این روزها پیکه، ستین، بارتومئو و رفقا مجبورند که همچنان به چرت و پرت گفتن در مورد داور ویدیویی ادامه بدهند چرا که هر کاری انجام بدهند، دستشان به تیم زیدان نمی رسد و حتی اگر هر سه بازی بعدی خود را ببرند باز هم رئال مادرید هیچ وابستگی به آنها نخواهد داشت.

خیل مانزانو داور بازی که بین دو نیمه به علت مصدومیت زمین را ترک کرد، یک پنالتی درست روی مندی گرفت تا در غیاب راموس این بنزما باشد که ضربه خود را به گل تبدیل می کند و در نیمه دوم آسنسیو با حرکت خوب رودریگو و پاس طلایی بنزما توانست گل دوم را به ثمر برساند.