مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل آلاوز صحبت کرد.

آنالیز برد:” خیلی خوشحال هستیم. تیم بسیار منسجم بود و در روند بازیهای اخیرش بود. گل دوم تعیین کننده بود و به ما آرامش داد. در این جا اتش بس وجود ندارد. دوشنبه آینده مقابل گرانادا به دنبال پیروزی خواهیم بود.”

بازی پرفشار:” امروز محرومانی داشتیم، مارسلو مصدوم است و … ترکیب گسترده ای داریم و توانایی لازم را داریم. کورتوا شرایط فوق العاده ای دارد. دو توپ عالی را گرفت و نشان داد که اعتماد به نفس بالایی دارد.”

نقش مدافعان کناری:” مندی به بازی ما عمق زیادی داد. در نیمه اول دو، سه حرکت بسیار خطرناک داشت. تعصب کل تیم انکار ناپذیر است. فرصت خیلی خوبی داریم و همه به دنبال بیشترین تلاش برای موفقیت تیم هستیم. در تورنمنتی نظیر لالیگا رقابت در همه مسابقات بالاست. بازیکنان نیروی ذهنی بالایی داشته اند.”

هازارد:” خبر خوبی بود که برگشت. اتفاق خوبی است که رویش حساب کنیم. هر بار که صاحب توپ شود خطر ایجاد می کند. متاسفانه در این فصل زیاد مصدوم شده اما امیدوارم که در بازیهای بعدی رویش حساب کنیم.”

داور ویدیویی:” خیلی صریح گفتم که روی بازی دوشنبه با گرانادا تمرکز داریم. سه فینال مانده است و سعی می کنیم به این روند ادامه بدهیم. در هر لحظه و هر بازی ممکن است که صحنه ای سرنوشت ساز برای لالیگا رخ بدهد. باید روی جزئیات تمرکز کنیم و برنده شویم. این برای ما مهم است.”

بنزما و مشکلات بدنی:” هر سه روز یک بازی داریم. اجتناب ناپذیر است که برخی احساس مصدومیت داشته باشند. توقعات در  مسابقات بالاست اما ترکیب خوبی داریم. این باعث می شود که در مقابل هر مصدومیتی خیالمان راحت باشد.”

انگیزه:” بازیکنان با انگیزه بالایی ظاهر می شوند و مسلما رئالی ها به آنها افتخار می کنند.”