مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی مقابل آلاوز صحبت کرد.

کار دفاعی :” گل نخوردن غیرممکن است اما حقیقت این است که در حال حاضر خیلی کم گل می خوریم. باید به روندمان ادامه بدهیم. کورتوا را داریم که خیلی آماده است. تیم خیلی کم گل می خورد.”

مشکلات هجومی:” امروز چنین مشکلی نداشتیم و تیم در حملات بسیار شناور بود. نگرانش نیستم چون بردن بازیها مهم است. دو گل زدیم و از عملکرد هجومی تیم راضی هستم.”

مصدومیت بنزما:” فقط یک برخورد جزئی بود. کمی احساس درد داشت اما حالش خوب است.”

سه پنالتی پیاپی:” وقتی پنالتی انجام می شود، داور سوت می زند. صحنه خیلی زیبایی بود. مهم این است که به هر شکلی گل بزنیم.”

لالیگا:” ما در این جا هستیم تا تلاش کنیم. هنوز سه بازی مانده و نمی دانیم که چه خواهد شد. حالا وقتش رسیده که کمی استراحت کنیم هر چند که بعد از استراحت باید برنده شویم. به نظرم مشکل بنزما جدی نیست و فقط ناشی از خستگی است. بین دو نیمه کمی حالت تعوع داشت اما اعتراض دیگری نداشت. ببینیم تا دوشنبه شرایطش چطور خواهد بود. همیشه گفته ام که بردن لالیگا خیلی مشکل است.”

کورتوا:” تاثیر خیلی زیادی در این لالیگا داشته است. همه چیز تاثیرگذار است اما تیبو گلهای زیادی می زند و خیلی خوب کار کرده است.”

خامس در رئال مادرید دوباره بازی خواهد کرد؟” نمی دانم.”

مندی:” از عملکردش در فصل اولش راضی هستیم. در سطح لازم ظاهر شده و این نکته خوبی است. عملکرد خوبی داشته است. به تلاش ادامه می دهیم. سه فینال مانده است و سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. ”

کورتوا:” تاثیر بسیار زیادی دارد. دروازه بان ماست و کاری که در هر بازی می کند فوق العاده است. دفاع وظیفه کل تیم است و  تیبو نیز امروز دو، سه واکنش عالی داشت. از واکنیش هایش راضی هستیم.”

کلین شیت:” گل نخوردن غیرممکن است. در حال حاضر خیلی خوب کار می کنیم اما مشکلی نیست که در طول فصل گل بخوریم. ممکن است حریفان به ما گل بزنند. اما سعی می کنیم ریسک نکنیم و به حریفان موقعیت ندهیم.”

آسنسیو:” انتظارش را نداشتیم که بعد از ده ماه این قدر آرامش باشد. این دومین بازی پیاپی است که در ترکیب اصلی بازی می کند و خیلی خوب بازی می کند. ”

داور ویدیویی:” داور ویدیویی برای بررسی صحنه هاست. ترجیح می دادم از داور ویدیویی استفاده نمی شود اما وقتی که نیاز به بررسی باشد داور ویدیویی برای همین کار است.”