مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای مندی و بنزما در مقابل گرانادا پیروزی سختی را با نتیجه دو بر یک کسب کرد و حالا فقط دو امتیاز تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد.

رئال مادرید با یک برد یا دو تساوی از دو بازی بعدی خود در لالیگا قهرمان خواهد شد. رئال خیلی سریع دو گل به ثمر رساند. در ابتدا فرلاند مندی روی یک حرکت انفرادی تماشایی توپ را به طاق دروازه گرانادا کوبید و کمی بعد نوبت بنزما بود که در محوطه جریمه تیم آندلوسی گلزنی کند و تعداد گل های فصل خود در لالیگا را به عدد 19 رساند.

رئال مادرید در نیمه اول تیم کاملا برتر میدان بود که بازی را تحت کنترل داشت. استفاده از سیستم پنج هافبک، گرانادا را کاملا آچمز کرده بود اما در نیمه دوم سرمربی گرانادا که دست رئال را خوانده بود به هافبک ها فشار آورد و در نهایت با اشتباه کاسمیرو، ضدحمله زدند و دروازه کورتوا را باز کردند.

گرانادا در لحظات پایانی نیمه دوم فشار زیادی آورد تا بازی را به تساوی بکشاند اما رئال مادرید با درخشش کورتوا و مدافعانش توانست از تساوی فرار کند و نهمین برد پیاپی خود را کسب کرد تا در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار بگیرد.

حالا رئال مادرید باید منتظر بازی پنجشنبه شب باشد. پیکه، ستین و دوستان باید کمربندهای خود را شل کنند چرا که شب جمعه است و ممکن است اتفاقات دردناکی در انتظارشان باشد.