مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی ارزشمند در مقابل گرانادا صحبت کرد.

بازی سخت:” بازی خیلی نزدیک و پرفشاری بود. طبیعی بود. در استادیوم مشکلی بازی می کردیم. حریف در نیمه دوم فشار آورد چون می دویدند و می جنگیدند. طبیعی بود. ما نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و آنها در نیمه دوم بهتر بودند. برای بردن لالیگا باید فشار را تحمل کرد.”

از دست دادن تمرکز در نیمه دوم:” دوست نداریم چنین گلهایی بخوریم چرا که از دست دادن توپ در وسط زمین مفهومی ندارد. بعد از آن مطابق انتظار بازی نکردیم و فشار را تحمل کردیم. در نهایت باید به تیم تبریک بگوییم چرا که 9 بازی پیاپی را بردیم و نمی توانیم بیشتر از این بخواهیم.”

فریاد بعد از سوت پایان:” فریاد زدم چرا که از پایان خوشحال بودم. سه امتیاز کلیدی کسب کردیم. فوتبال خیلی زیباست اما فشار را تحمل می کنی. فقط دو بازی مانده است. بازیکنانم یک بازی عالی داشتند. یک بازی بسیار سخت در خانه مقابل حریفی داریم که خوب بازی می کند. اگر مقابل ویارئال پیروز شویم، می گویم که جام را در اختیار داریم. فعلا چیز دیگری نمی توانم بگویم. فعلا چیزی نبرده ایم چون شش امتیاز مانده است.”

صحبت با تیم بعد از مکث دوم برای نوشیدن آب:” باید دوباره تملک توپ را به دست می آوردیم. نباید ساده و مثل نیمه دوم توپ را لو می دادیم. ما در تملک توپ خوب هستیم و وقتی که توپ را لو می دهیم، به مشکل می خوریم.”

گلزنی مندی:” خیلی خوشحالم چون گل خیلی زیبایی بود. از دروازه خودمان کار شروع شد و با چهار پاس به دروازه حریف رسیدیم. باید راضی باشیم و کمی استراحت کنیم و به پنجشنبه بیاندیشیم.”

هازارد:” این هم بخشی از تیم است. یک بازیکن چه بازی کند و چه نه، باید آماده باشد. شرایطش کمی مشکل است. دو بازی مانده است و امیدواریم که ادن تا پنجشنبه صد در صد آماده باشد. او می خواهد به تیم کمک کند. بهتر شده است.”

بیل و دوربین مصنوعی روی نیمکت:” گلایه ای از او ندارم. در این جا هستیم و فقط به بردن لالیگا فکر می کنیم.”

جشن قهرمانی احتمالی در دی استفانو:” سعی می کنیم برنده شویم. وقتی فصل را شروع کردیم انگیزه بالایی داشتیم و به دنبال قهرمانی لیگ بودیم و هنوز به تلاش ادامه می دهیم. دو بازی مانده اما هنوز چیزی نبرده ایم.”

روند 9 برد پیاپی:” برایش آماده بودیم. سعی می کنیم این بازیها را ببریم و روی دور بمانیم. آسان نیست که در لالیگا 9 بازی پیاپی را ببری چون مشکل ترین تیم دنیاست و حریفان خیلی خوب هستند. امید زیادی داریم. به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که آنها درون زمین کار خود را می کنند. به خاطر بازی و نیمه دوم خوشحالم چون با هم فشار را تحمل کردیم.”