مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پنجشنبه در خانه جدیدش در ورزشگاه دی استفانو بازی خواهد کرد. پیروزی مقابل ویارئال در والدبباس رسما رئال را قهرمان لالیگا خواهد کرد. تیم زیدان حالا این فرصت را دارد تا برای اولین و شاید آخرین بار در تاریخش در ورزشگاه دی استفانو قهرمان لالیگا شود، ورزشگاهی که به نام آلفردو دی استفانو اسطوره تاریخی رئال مادرید نامگذاری شده است.

ویارئال هر چند که در حال حاضر امیدش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست داده و به نظر می رسد که صعودش به لیگ اروپای 21-2020 قطعی است اما قطعا بدون فشار با انگیزه بالایی پنجشنبه به ورزشگاه دی استفانو می آید تا سد راه رئال مادرید شود. رئال ترجیح می دهد که قهرمانی به هفته آخر موکول نشود چرا که لگانس در خطر سقوط است و شاید هفته آخر را خیلی جدی بگیرد.

رئال مادرید در خاص ترین و متفاوت ترین لالیگای تاریخ در مسیر قهرمانی قرار دارد. رئال در ورزشگاه دی استفانو می تواند جشن قهرمانی بگیرد اما خبری از هواداران نخواهد بود. البته درزشوگاه دی استفانو هم خاطره خوشی برای رئال مادرید ساخته است. رئال مادرید پنج بازی در خانه اش داشته که هر پنج تا را برده، یازده گل زده  و یک گل خورده و می خواهد ششمین برد پیاپی را هم در ورزشگاه دی استفانو کسب کند و جشن قهرمانی بگیرد.

تیم زیدان با اعتماد به نفس در ورزشگاه شش هزار نفری دی استفانو بازی می کند که در خانه احساس آرامش و امنیت دارد.