مرجع خبری رئال مادرید : آلوارو دنیل رودریگز مونیوز پسر کوکیتو رودریگز فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد. این بازیکن جوان که در آکادمی گلوبال پالاموس شکل گرفته است تجربه حضور در ژیرونس سابات را دارد. او امسال در لیگ نوجوانان با پیراهن ژیرونا 9 گل زده بود.

پدرش کوکیتو رودریگز است، مهاجم اروگوئه ای که در سن 16 سالگی با پنیارول قهرمان جام بین قاره ای شد. او در دهه 90 از تیم راپید وین اتریش به تیم پالاموس در لیگ دسته دو اسپانیا ملحق شد و بعد از ان در اسپانیا زندگی کرد. حالا پسرش به آکادمی رئال مادرید ملحق می شود. آلوارو که در تیم جوانان رئال مادرید بازی خواهد کرد بازیکنی سریع و تکنیکی است.

از سویی کنت مهاجمی که مصدومیت های زیادی داشته به آکادمی رئال مادرید ملحق شد. او فصل گذشته مصدوم بود و حالا به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به کاستیا ملحق می شود.

آرماند وایس بال راستی سرعتی و تکنیکی است که امسال به تیم نوجوانان رئال مادرید ملحق می شود. او برادر الکس کاربونی است که در حال حاضر در والنسیا توپ می زند و فصل گذشته قرضی به تیم فورتنا سیتارد در هلند رفته است.

دیگر خرید آکادمی رئال مادرید نیز اکسل اسپینولا دفاع چپی است که بسیار هجومی است و از دام به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد به رئال می آید.