مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس، لوکا مودریچ و کریم بنزما سه بازیکن باتجربه و قدیمی رئال مادرید هستند که در مسیر قهرمانی لالیگا نقش مهمی دارند. با رفتن رونالدو حالا این سه نفر بزرگان رختکن رئال مادرید هستند که البته به نظر می رسد که در مسیر قهرمانی لالیگای 34 هم نقش مهمی دارند. لوکیتا و سرجیو هر کدام 34 سال سن دارند و کریم 32 ساله است. هر سه می دانند که به سالهای آخر حضورشان در رئال نزدیک شده اند اما با این وجود دود از کنده بلند می شود و می درخشند. این سه روی هم 100 سال سن دارند و حالا در رئال می درخشند.

سرجیو راموس: کاپیتان رئال مادرید دوباره با حمایت زیدان به شرایط خوبش برگشت. راموس بعد از قرنطینه از 9 بازی ممکن در هشت تا حضور داشته و شش گل زده است. برای یک مدافع آمار گلزنی او بی نظیر است. کاپیتان پانزده فصل در رئال بوده که 648 بازی داشته و 96 گل زده است. بی تردید این لالیگا بدون راموس امکان پذیر نبود.

مودریچ: لوکیتا شاید دیرتر از بقیه سوار قطار شد. او بعد از رسیدن به فینال جام جهانی و بردن توپ طلای 2018 افت مشهودی داشت اما زیدان به او و توانایی هایش باور داشت. بازیکن کروات بالاخره بعد از ققرنطینه بهترین نمایش ممکن را داشت و حالا ماندنش برای فصل اینده دور از انتظار نیست و حتی بعید نیست که اگر این روند را ادامه بدهد، بعد از سال 2021 هم در رئال مادرید بماند.

بنزما : کریم بعد از رفتن رونالدو به مراتب بهتر شده است. او سال گذشته 30 گل به ثمر رساند و امسال 19 گل در لالیگا به ثمر رسانده است یعنی فقط سه تا کمتر از مسی. کریم بعد از قرنطینه با پنج گل و دو پاس گل درخشان بوده است.