مرجع خبری رئال مادرید : دیمیتار برباتوف بازیکن بلغارستانی اسبق منچستریونایتد و تاتنهام به تمجید از زیدان پرداخت و گفت :” زیدان لیاقتش را دارد تا مجسمه اش در مقابل برنابئو قرار بگیرد چرا که کاری که در بازگشت مسابقات انجام داده بی نظیر است. این مرد توانایی بی نظیری دارد. به عنوان بازیکن فوق العاده بوده و حالا به عنوان مربی می تواند موفق شود. فراموش نمی کنیم که فصل در حالی شروع شد که تیم زیاد خوب نبود و خیلی ها می پرسیدند که آیا باید به این روند ادامه بدهند یا نه. خیلی ها می پرسیدند که آیا بازگشت زیدان اشتباه بوده است یا نه … برخی هم به او می گفتند که لبخندش را کنار بگذارد. اما مربی ایست که لایق بالاترین تمجیدهاست. هر کسی نمی تواند مربی رئال مادرید و بارسلونا باشد. باید بداند که چطور می تواند چنین رختکنی را مدیریت کند. اما بازیکنان باید بدانند که چه کسی رئیس است و حرف آخر را می زند.”

ستاره سابق فوتبال بلغارستان افزود:” باید بدانی که وقتی بازیکنی نظیر مسی، رونالدو و راموس را داری چطور باید با آنها صحبت کنی تا دید بازی مشخصی را داشته باشی و بهترین عملکردشان را داشته باشد. چطور به مسی می توان گفت که چگونه بازی کند؟ می توانید تصور کنید که ستین قبل از هر بازی چه باید بگوید؟ فقط باید کاری کنی که این بازیکنان خوشحال باشد، با تمرکز بازی کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.”

برباتوف در مورد رفتارهای عجیب گرت بیل روی نیمکت رئال مادرید در دو بازی اخیر گفت:” وقتی حرکاتش را دیدم، شوکه شدم. باور نمی کردم که در آن جا باشد و طوری ماسک بزند که انگار چرت می زند. به هیچ وجه نمی توانم از چنین حرکاتی حمایت کنم. بسیار غیرحرفه ای رفتار کرد و به رئال مادرید بی احترامی کرد. او از خط قرمز عبور کرد. وقتی بیل بازی نمی کند اذیت می شوم چرا که دوستش دارم. نمی توانم حس کنم که اگر به جایش بودم چه حسی داشتم. می دانم که اذیت می شود اما چنین واکنش هایی بسیار گنگ هستند و باید به دنبال راهکار باشیم. این شرایط نه برای او و نه برای رئال مادرید خوب نیست. صادقانه باید بگویم که درکش نمی کنم… اگر هوادار رئال مادرید بودم و چنین صحنه ای را می دیدم که یک بازیکن این گونه به باشگاهم بی احترامی می کند، خیلی ناراحت می شدم. به نظرم بهترین گزینه برایش این است که از تیم جدا شود و به دنبال جدایی قرضی یا باشگاهی باشد که او را می خرد. کاری که انجام داد شاید قدرت نمایی بود. شاید می خواست بگوید که برایم مهم نیست که بازی کنم یا نه، بلکه پولم را می گیرم و این به هیچ وجه خوب نیست و نمی توانم از چنین رفتارش حمایت کنم.”

وی در مورد بحث انتقال لوکاس وازکز به تاتنهام هم صحبت کرد :” فکر نمی کنم که تاتنهام به لوکاس وازکز نیازی داشته باشد، به یک مدافع نیاز دارند. اگر مربی او را بخواهد عالی است و به سراغش می رود اما به نظرم سبکی شبیه لوکاس مورا را دارد.”