مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در مورد قهرمانی لالیگا صحبت کرد.

آینده کاپیتان:”قطعا راموس فوتبالش را در رئال مادرید تمام خواهد کرد. دلیلی ندارد که در این باره با نگرانی صحبت کنیم. باید آرامش داشته باشیم. او فراتر از یک کاپیتان است و با رهبری بی نظیرش تیم را مدیریت کرده است.”

زیدان:” هر 19 بازی یک جام برده است. او نعمت آسمانی است و امیدواریم که مدت زیادی با ما باشد. هر چقدر که می خواهند می توانند انتقاد کنند. او به بردن جامها ادامه می دهد.”

قربانیان کرونا:” باید از افرادی یاد کنیم که روزهای سختی را داشته اند و حالا خیلی از انها نمی توانند در کنار ما باشند.بازیهای زیادی بدون هواداران داشتند. بازیکنان می گویند که حمایت ، انرژی و نیروی انها را حس کردند. فصل خیلی خوبی بعد از قرنطینه داشتیم.”

یک لالیگای خاص:” قرنطینه مهم بوده است. خوب تمرین کردیم و ذهنیت خوبی داشتیم تا برای بردن جام تلاش کنیم. نیروی خوبی داشتیم. او در تاریخچه رئال مادرید ثبت خواهد شد.”

یک ترکیب عالی:” همه عالی هستند. به خصوص کریم، کورتوا، کاسمیرو و … راموس که فراتر از یک کاپیتان است. یک اتحاد تلشکیل دادیم. می خواهیم لالیگا را ببریم و این را ثابت کرده ایم. زیدان معمار اصلی این لالیگاست. خیلی خوشحال هستیم.”

داور ویدیویی و انتقادهای بارسایی ها:” بهتر است از بوتراگوئنو بپرسید (می خندد). بارتومئو دوست من است. باشگاه بارسلونا برای ما عزیز است. ترجیح می دهیم که نزدیک باشیم تا دور. در این لالیگا همه به خاطر نبود هواداران اذیت شدیم. این 20 درصد از درآمد ما را تشکیل می داد. در مورد داور ویدیویی هیچ صحبتی نداریم.”