مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و ویارئال وشت.

بی نظیر
این دهمین جام پیاپی بود و تنها لالیگای ویروس کرونا که کاپیتان ما در موردش گفته بود. رئال مادرید  با یک برد خوب دیگر در مقابل  یک ویارئال خوب که سهمیه اروپایی خود را نهایی کرده بود لالیگای 34 را نهایی کرد. زیدان با بدنه بی نظیر تیمش قهرمانی را نهایی کرد. کورتوا درون دروازه یک دیوار است که با جدیت بی نظیری ظاهر شد و با وجود آن که به سرش ضربه خورد اما عملکرد بی نظیری داشت. راموس بازیکن بی نظیری است که در همه جای زمین حضور داشت و رهبر تیم درون و بیرون زمین است. کاسمیرو، کروس و  مودریچ خط هافبک سه چمپیونزلیگ پیاپی را احیا کردند و بنزما رد پست بی نظیر خود که مهاجم مدرن است، درخشید و با 21 گل به رقابت برای آقای گلی ادامه داد و با سخاوت برای بقیه بازی کرد.

شماره 34
این عبارت از دو عدد سه و چهار تشکیل شده است. عدد سه را می توان با کلماتی نظیر پیشرف، کاریزما، خوشبینی، شادی، خلاقیت، جامعه و اتحاد مورد توجه قرار داد. عدد چهار نیز به سختکوشی، انسجام، تمام کنندگی، عشق و تلاش مرتبط است. این باعث می شود که عدد 34 عددی شامل خلاقیت و تلاش سخت با انرژی مثبت برای رسیدن به هدف و نتیجه باشد. به شماره 34 رسیدیم. این شماره به خوبی شایستگی های زیدان را نشان می دهد که با هیجان توانست بعد از این قرنطینه سخت حال ما را خوب کند : 30 امتیاز از 30 امتیاز ممکن. این یک جنون است. حتی بارسا نتوانست در ریتم رئال مادرید قهرمان بماند و در هفته ماقبل آخر مقابل اوساسونایی شکست خورد که فقط برای غرورش بازی می کرد…

زیدان 11
مربی فرانسوی در چهار سال 11 جام برده و میانگین هر 19 بازی یک جام را روی نیمکت رئال مادرید دارد که از نظر حرفه ای آمار فوق العاده ایست. می گویند که یک ترکیب چین عادی است و صرفا یک مدیر خوب برای منابع انسانی است. این بی عدالتی است. در ده بازی پیاپی کلکسیونی از حرکات تاکتیکی شامل سه سیستم مختلف با نتایجی بی نظیر را نشان داد و کاری کرد که ترکیبش در یک جهت حرکت کند (به جز بیل). زیزو، این هنر توست.

سیبلس، تو را خواهیم دید
هواداران رئال مادرید خردمند هستند و می دانند که فرصت برای گرفتن جشن قهرمانی وجود خواهد داشت.. جام 34 تقدیم به همه کسانی که به خاطر کرونا در این دوران سخت ما را ترک کردند. از رئال مادرید به آسمان.