مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و لگانس نوشت.

استراحت کنید، قهرمانان
زیدان یک مرد صادق است که می خواست تیمش تا آخرین روز رقابت کند اما درون زمین فقط غروری از تیم قهرمان را می دیدیم. لگانس برای زندگیش در بوتارکه بازی می کرد و این مشهود بود اما رئال در بازی جنگید و تقریبا همه نفراتش را به زمین فرستاد (کورتوا، کارواخال، واران، مودریچ و هازارد استراحت کردند که برای بازی با سیتی آماده خواهند شد). آرئولا و ناچو بازی کردند تا کل تیم در مقطع بعد از قرنطینه فرصت پیدا کرده باشند. بدن تیم پس از کسب 31 امتیاز از33 امتیاز ممکن به استراحت نیاز دارد، پنج امتیاز نسبت به بارسا برتری داریم. با دو امتیاز کمتر کار را شروع کردیم، مفهومش این است که در این یازده بازی هفت امتیاز از کاتالان ها جلو افتادیم. یک عملکرد شایسته از قهرمان لایق.

ثبات
در این یازده بازی که به قهرمانی 34 ختم شد در مقابل ایبار، والنسیا، سوسیه داد، مایورکا، اسپانیول، ختافه، بیلبائو، آلاوز، گرانادا، ویارئال برنده شدیم و مقابل لگانس کار با تساوی تمام شد. مجموعا 21 گل زده و شش گل خورده. آمار شایسته تیمی که همیشه به جادوی شخص زیدان باور داشته است.

اس آر 100
سرجیو راموس بهترین بازیکن رئال مادرید بعد از قرنطینه بوده است. به جای این که از زیدان بخواهد تا در آخرین بازی در بوتارکه که بازی تشریفاتی بود، استراحت کند، کاپیتان تصمیم گرفت که بخشی از تیم باشد. سرجیو با ضربه سر مهارنشدنی خود گل شماره صدم باشگاهی خود را زد. او در این لالیگای فراموش نشدنی یازده گل زده که برای یک مدافع یک جنون است. در رئال مادرید از زمانی که پیری اسطوره ای در لالیگای 1976 توانست سیزده گل بزند و در لالیگای 1977 نیز یازده گل زد، هرگز مدافعی به این آمار رسیده بود. پیری و راموس تقریبا دوقلوهای همسان هستند. تاریخچه زنده رئال مادرید، دو قلب سپید.

آگیره، عالی
واسکو آگیره مربی بزرگی است. از سقوط لگانس ناراحت شدم، نه تنها به خاطر دوستان خوبی که دارم (مثل کارواخال که در این جاست) بلکه به خاطر این که فوتبال با مربی مکزیکی خیلی ناعادلانه رفتار کرده است. یک مربی جنگنده و با شخصیت که به بازیکنانش می باوراند که معجزه وجود دارد و می توانند کارهای عجیبی انجام بدهند. اتفاقات 20 دقیقه پایانی برای همه مورد توجه بود، از هواداران لگانس تا سلتایی ها. خاویر هر جایی که می روی مورد احترام فوتبال اسپانیا هستی.

پنالتی
در زمان های دیگر هرگز نمی گفتم که یوویچ مرتکب پنالتی شده چرا که در ابتدا توپ به بازیکنی از لگانس خورد اما قانون جدیدی که از امسال ایجاد شده، به این معنی است که توپ به دستش خورده و هند پنالتی است. اگر پنالتی مهاجم صرب گرفته می شد هم تصمیم اشتباهی نبود اما نیازی نیست که بحث رئال و داور ویدیویی را وسط بکشید چرا که رئالی ها هیچ نقشی در این مسئله نداشتند. بهتر است که برخی دنبال توهم های توطئه نباشند. حتی مسی هم این را تائید کرد.

هواداران خوشحال
این اولین لالیگای ویروس کرونا بود  که سرجیو راموس به درستی آن را نامگذاری کرد. کل هواداران برایش انگیزه داشتند و از طریق تلویزیون بازیها را دنبال می کردند.