مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما با 21 گل دومین گلزن برتر فصل لالیگا شد. مسی با چهار گل ب بیتر آقای گل شد اما حقیقت این است که ارزش گلهای بازیکن آرژانتینی خیلی کمتر بود. در بنزما در دوران حضورش در رئال مادرید چهار هت تریک داشته اما هرگز نتوانسته در یک بازی چهار گل بزند.

بنزما در مقابل لگانس نه تنها گل نزد تا به مسی برسد بلکه کلا یک شوت داشت که در خارج از چارچوب بود و بدین ترتیب مسی به آقای گلی رسید. اما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بدون تردید عملکردی بهتر و درخشان تر از مسی در لالیگا داشت.

بنزما چهار گل به پنج تیم بالای جدول زد : دو تا به ویارئال، یکی اتلتیکو و یکی سویا. او هفت گل به تیم های ششم تا دهم جدول زد و ده گل به تیم های یازدهم تا بیستم. در واقع او در مقابل ده تیم بالای جدول یازده گل به ثمر رساند و والنسیا با سه گل، محبوب ترین حریفش بود. در نقطه مقابل مسی فقط پنج گل در مقابل ده تیم بالای جدول زد و 20 گل به ده تیم پایین جدول زد. ایبار با پنج و مایورکا با چهار گل محبوب ترین حریفانش بودند. از میان تیم های بالای جدول فقط دو گل به اتلتیکو و یک گل به سویا زد. بنزما کمتر گل زد اما در مقابل 14 تیم مختلف گل زد در حالی که مسی مقابل دوازده تیم گل زد و در مقابل هفت تیم گلزنی نکرد.

اگر گلهای بنزما را از رئال کم کنیم، شانزده امتیاز از رئال کم می شود در حالی که اگر از بارسا کم کنیم،  11 امتیاز کم می شود. بدین ترتیب هر دو تیم 71 امتیازی می شوند.در واقع تاثیر گلهای کریم نیز از لئو بیشتر بوده است. پارسال و در اولین فصل نبود رونالدو، گلهای بنزما به رئال 14 امتیاز داده بودند.