مرجع خبری رئال مادرید : انریکه فولچ سردبیر نشریه اسپورت کاتالونیا در مقاله ای عجیب قهرمانی های اروپایی رئال مادرید را کوچک کرده است.

در این مقاله عجیب نوشته شده است :” برای اولین بار در تاریخ بارسلونا، ستین می تواند چمپیونزلیگی را ببرد که لیاقتش را ندارد. آنها امسال می توانند به سبک رئال مادرید قهرمان شوند.از زمان کرویف هرگز نشده بود که بارسا یک جام بزرگ را بدون این که مورد تحسین قرار بگیرد، ببرد. بارسا همیشه به یک ایده فوتبالی و کامل برای بردن نیاز داشته است. رئال اما نشان داده که برای بردن جامها نیازی به خو بازی کردن ندارد. به طور مثال هفتمین چمپیونزلیگ و خیلی از جامهای بعد از آن، محصول نقشه فوتبالی فکر شده نبودند.”

به هر صورت به نظر می رسد که بارسایی ها این روزها به جای تحسین عملکرد شاهکار تیم زیدان و انسجام رئال مادرید سعی می کنند که عقده گشایی کنند و با چنین مقالاتی ذهن پوچ هواداران خود را مملو از خزعبلات کنند، به این امید که فراموش کنند که در دوره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال به گفته خودشان، لالیگا را در مقابل تیمی از دست دادند که رونالدو را دو سال پیش فروخت و امسال عملا هازارد را در کل فصل نداشت.