مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در آنوئتا شکست خورد تا در همین آغاز کار سه امتیاز از بارسلونا و یک امتیاز از اتلتیکو عقب بیافتد.

داستان از جایی شروع شد که آقا پولداره از اشتباهات 12 سال پیش خود درس نگرفت. او سرخوش از بردن نهمین قهرمانی اروپا یکی یکی عناصر اصلی آن جام را رد کرد تا بروند. از ماکله له گرفته تا هیرو و دل بوسکه. حالا ژابی و دی ماریا، دو بنیان اصلی دسیما از تیم رفته اند و به نظر می رسد که اوضاع قرار است از آن روزها هم بدتر باشد.

آنجلوتی که تبدیل به مترسکی شده است که در مقابل کارهای پرز هیچ کاری به جز سکوت انجام نمی دهد، حالا دارد چوب این سکوت بی دلیل را می خورد. تیمی که نیمکتش خالی از هر عنصر خلاقی است، تیمی که ژابی الونسو، بنیان 5 ساله خود را از دست داده است، کسی که استخوان بندی اصلی تیم در این سالها بود. تیمی که آن قدر بد بسته شده است که بدون رونالدو حتی نمی توان آن را در جمع مدعیان به شمار آورد. تیمی که حتی یک مهاجم گلزن را هم در ترکیب خود نمی بیند.

رئال مادرید 25 دقیقه طوفانی داشت، دقایقی که اگر یک مهاجم گلزن در اختیار داشت، (نه بنزمایی که حالا با حضور بازیکن درجه دویی مثل خاویر هرناندز می تواند با خیال راحت تر چرت بزند) می توانست پنج ، شش گل هم بزند. اما فرصت ها یکی پس از دیگری هدر رفتند تا انرژی تیم به هدر برود.

پس از آن که انرژی به تحلیل رفت، رئالی که دو گل توسط گرت بیل و راموس پیش افتاده بود، کلا بازی را وا داد. سوسیه داد با دو موقعیت دو گل زد تا تیم با روحیه ای خراب به نیمکت برود.

آنجلوتی در نیمه دوم نمی دانست چه کار کند. از طرفی تیمش نیاز به گل داشت و از طرفی دیگر حتی یک عنصر هجومی هم روی نیمکتش نبود! او شاید خودش هم در آن لحظه نمی دانست که چرا علیرغم دخالت های عجیب و غریب پرز به ماندن در رئال ادامه داده است.

در نیمه دوم رئال نه موقعیت می ساخت و نه دفاع می کرد که حاصلش دریافت دو گل بود که هر چند گل چهارم مشخصا هند بود اما باتز هم نمی شد رئال را شایسته شکست ندانست.

حالا پرز می تواند از مکزیک ، کلمبیا و کاستاریکا بازیکن بخرد و با دولت های این کشورها رفاقتش را بیشتر کند. او می تواند شرکتش را با سوء استفاده از برند رئال توسعه دهد ، می تواند اژدهای چینی ها را روی پیراهن رئالی ها بیاورد و رئال را تبدیل به یک تجارتخانه کند، می تواند مهاجم محبوبش را به زور به مربی قالب کند اما از همین حالا می توان مطمئن بود که این راه کاملا به ترکستان است ….

——–